پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته وحدت

فرمانده انتظامی مازندران در پیامی میلاد پیشوای بزرگ جهان اسلام و هفته وحدت را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی میلاد پیشوای بزرگ جهان اسلام و هفته وحدت را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

تردیدی نیست که هر توفیقی در سایه اتحاد وهمدلی تحقق می یابد ، بنابراین باید برای تفویت پیوند محبت و ومودت میان امت اسلام تمرکز و مجدانه برنامه ریزی کرد و برای زندگی مسالمت آمیز براساس احترام متقابل و به دور از تنازع و مجادله مذهبی با هر عنوانی کوشید .

در جامعه توحیدی، که مبدأ و صاحب هستی ، سلطان عالم وجود و حیّ قیوم و قاهری که همه حرکات و پدیده های عالم، مرهون اراده اوست ، انسان ها با یکدیگر خویشاوندند؛ چون به یک جا متصل اند و از یک جا مدد و کمک می گیرند.

وحدت رمز پیروزی و عزت مسلمین وجهی از نصرت الهی است که از مسیر پیوند محبت والفت قلب ها و تاکید براشتراکات بنیادین دینی بارقه اعجاز را متجلی می سازد و هفته وحدت، ایام شادی بخش مسلمانان و عید فرخنده احمد و پیشوای بزرگ جهان اسلام است.

بسیار به جاست که مسلمانان،نغمه ی تازه ای آغاز کنند و به سمت همگرایی و اتحاد گام بردارند و چه زیبا فرموده است مقام معظم رهبری، حضرت آیت اللّه خامنه ای در این باره: این مبنای توحید و اعتقاد به وحدانیت حضرت حق، در تمام شئون فردی و اجتماعی جامعه اسلامی تأثیر می گذارد و جامعه را به صورت یک جامعه هماهنگ و مرتبط با یکدیگر و متصل و برخوردار از وحدت می سازد.

این جانب با گرامی داشت و تبریک هفته وحدت به همه همکاران و مسلمانان جهان، امید آن دارم هر چه زودتر، در چشم انداز ما در افق وحدت، صبح ظفر بدمد و وعده خدا به امامت مستضعفین و وراثت زمین، تحقق یابد.

انتهای پیام/ م

تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت میلاد پیامبر (ص)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار