برگزاری فستیوال هنرهای رزمی در اردبیل

فستیوال هنرهای رزمی و کارگاه آموزشی ووشو در بخش تالو در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی قاسمی رئیس هیأت ووشوی شهرستان اردبیل در حاشیه برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی ووشو در بخش ساندا، اظهار کرد: در این دوره آموزشی نزدیک به صد نفر از ووشوکاران استان اردبیل حضور یافته و به آشنایی مناسبی از فنون و مهارت‌های اصولی ووشو دست یافتند.

وی به حضور مربیان و پیشکسوتان ووشوی استان در این کارگاه آموزشی اشاره کرد و افزود: در این دوره آموزشی جعفر شیرزاد و جواد آقایی از ووشوکاران قهرمان جهان به همراه حسین محمدزاده از اساتید و پیشکسوتان ووشو حضور یافته بودند.

رئیس هیأت ووشوی شهرستان اردبیل بر اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی و دانش‌افزایی مربیان تأکید کرد و گفت: افزایش دانش فنی مربیان و ورزشکاران علاقه‌مند به ووشو از جمله برنامه‌های ویژه این هیأت ورزشی بوده تا با آشناسازی علاقه‌مندان با آخرین فنون و قوانین ورزشی به موفقیت‌های بیشتری در مسابقات مهم کشوری و ملی دست یابیم.
قاسمی یادآور شد: این کارگاه آموزشی با حضور پرشور ووشوکاران و ورزشکاران علاقه‌مند به مدت یک روز در سالن ورزشی نگین شهرستان اردبیل برگزار شد و امیدواریم چنین برنامه‌هایی با هدف ارتقای سطح فنی ووشوی استان در ظرف روزها و ماه‌های آینده نیز تکرار شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری کارگاه آموزشی ووشو در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار