دیدار مدیر شبکه جهانی هدهد با مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

احسان حلمی مدیر جهانی هدهد با دکتر محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر شبکه جهانی هدهد با مدیر شبکه قرآن و معارف سیمابه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما  احسان حلمی مدیر شبکه جهانی هدهد ظهر امروز شنبه 11 آذر با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با دکتر محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار دکتر محمدزاده ضمن خوش آمدگویی به حلمی بر همکاری متقابل تاکید کرد و گفت : با کمک شبکه هدهد می توانیم در زمینه آموزش کودکان با یکدیگر هم افزایی داشته باشیم و با استفاده از تجربیات شبکه هدهد اهداف دو شبکه را به جلو ببریم .


محمدزاده ضمن اشاره به ظرفیت خوب شبکه قرآن و معارف سیما افزود : ما برنامه های خوبی در حوزه آموزش کودکان مانند شمسه ، مسابقه اسرا در بخش نوجوانان و نیمرخ داریم که می توانیم در اختیار آن شبکه قرار دهیم.همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر تبادل برنامه ای و تولید برنامه های مشترک بین 2 شبکه تاکید کرد.


در ادامه این دیدار احسان حلمی ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات ، گزارشی از فعالیتهای شبکه جهانی هدهد ارائه کرد و گفت : شبکه هدهد به 3 زبان فارسی ، انگلیسی و عربی برنامه ویژه کودک تولید میکند که برنامه های عربی این شبکه به میزان 300 ساعت در اختیار 34 شبکه عربی عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی قرار گرفته است .


مدیر شبکه جهانی هدهد نیز بر انتقال تجربیات دو شبکه تاکید کرد وگفت : ما در حد توان و تا جایی که بتوانیم در حوزه تهیه و تولید برنامه های کودک کمک می کنیم و در مقابل از تجربیات و توانمندی های شما نیز استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.