مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز:

مشکلی در شبکه گازرسانی کرمان وجود ندارد

مومنی گفت: تاسیسات و شبکه گازرسانی کرمان پس از وقوع زلزله به فعالیت خود ادامه داده و مشکلی در شبکه گازرسانی این منطقه وجود ندارد.

مشکلی در شبکه گازرسانی کرمان وجود نداردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز درباره وضع شبکه گازرسانی در کرمان پس از وقوع زلزله ، اظهار کرد: طی ساعات گذشته زلزله‌ای در استان کرمان اتفاق افتاده، اما مشکلی در شبکه گازرسانی این منطقه به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: سه شهر و تعدادی از روستاهای کرمان در محل وقوع زلزله بودند و اکنون بدون هیچ مشکلی گازرسانی به این مناطق ادامه دارد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز تصریح کرد: ۱۸ روستا در مناطق زلزله زده در مرحله آزمایش گازرسانی قرار داشتند و مقرر شده بود ظرف ۱۰ روز آینده گازرسانی نهایی در این مناطق انجام شود، بنابراین اکنون این مناطق از گاز بهره‌مند نیستند.

مومنی عنوان کرد: دیگر روستاهای این منطقه اکنون مصرف کننده گاز هستند و هیچکدام با مشکلی مواجه نشده‌اند، خوشبختانه مانند زلزله کرمانشاه که مجبور به قطع سریع و تخلیه گاز از سطح شهر شدیم لازم نبود این اقدام را در کرمان انجام دهیم.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ادامه داد: خوشبختانه تاسیسات و شبکه گازرسانی کرمان پس از وقوع زلزله به طور استاندارد و ایمن به فعالیت خود ادامه می‌دهند، با این حال تیم‌های نشت‌یابی از لحظات ابتدایی این حادثه فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون گزارشی مبنی بر وجود مشکل در گازرسانی به بخش‌های مختلف خانگی و صنعتی مناطق زلزله‌زده ارسال نشده است.

انتهای پیام/

آخرین وضع گازرسانی زلزله کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار