روحانی در جمع دانشجويان سیستان و بلوچستان:

خوشحالم که مراسم روز دانشجو، امسال در خارج از مرکز برگزار می شود/پای همه وعده‌هایم ایستاده‌ام

رییس جمهور گفت:علم نمی تواند محصور در یک اتاق یا کشور بماند بلکه با تأمل علمی می توان به حل مشکلات کمک کرد.

خوشحالم که مراسم روز دانشجو، امسال در خارج از مرکز برگزار می شود/پای همه وعده‌هایم ایستاده‌امبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ روحانی رییس جمهور در جمع دانشجویان سیستان و بلوچستان گفت: بسیار خوشحالم در دولت یازدهم یکی از تلا‌ش‌های دولت شکوفاتر شدن مراسم روز دانشجو بود. اگر 4 سال گذشته را با 8 سال قبل مقایسه کنید، می‌بینید دانشجو بدون ترس و لکنت زبان سخن می‌گوید، اینکه شما در این مکان به راحتی سخن می‌گویید؛ ای کاش نماینده تشکلی که اینجا آمد از فرصت استفاده و بیاناتی را ایراد می‌کرد تا ما استفاده کنیم. البته من قبول دارم باید فرصت بیشتر می‌بود تا همه تشکل‌ها سخن بگویند اما زمان کم بود. تلاش شده نماینده همه تفکرات اینجا سخنرانی کنند. هیچ تشکلی را مخالف دولت نمی‌بینیم؛ نقادان و همه تشکل‌ها و جریان‌ها مورد احترام هستند.

رییس جمهور گفت: از وزرا خواستم اتحادیه "تادا" هر‌چه سریع‌تر تشکیل شود و شروع به‌کار کند و همه وزرا به جز یک وزیر رأی دادند بنابراین تصویب شده است

وی افزود:امروز 16 آذر را جشن می‌گیریم، البته به‌دلیل تعطیلی روز چهارشنبه و اینکه روز پنجشنبه 16 آذر است، به‌طور طبیعی باید یک روز دیگر را در نظر می‌گرفتیم و این را به فال نیک می‌گیریم که روز ملی دانشجو با حضور دانشجویان در استان و شهرستانی جز تهران برگزار می‌شود.

روحانی گفت: در ٦ ماه اول مسال ٥٠ هزار نفر در حوزه ict مشغول به كار شده اند و  اين پيشرفت بزرگی است و دانشگاه‌های ما باید به مسائل ملی و هم بین المللی و هم محلی توجه کنند.

رییس جمهور تصریح گفت:همه دانشجویان ما حامی ارزش‌ها هستند و همه  اسلام و جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند.

روحانی گفت: بعضی‌ها خودشان را متولی ارزش‌ها می‌دانند درحالی که ارزش‌ها متولی نیاز ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مشروعیت ما بر مبنای قول به مردم است و عقب نشینی از عهد با مردم، عقب نشینی از مشروعیت خودمان است، اظهارداشت: از وعده ها عقب نشینی نکرده و نخواهم کرد و راه ملت را که راه جمهوری اسلامی است، ادامه خواهم داد..

رییس جمهور همچنین گفت: از سال ۹۳ تا ۹۵ در دولت یازدهم اشتغال فارغ تحصیلان دانشگاهی نسبت به چهار سال قبل ۲/۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

 وی افزود: علم نمی تواند محصور در یک اتاق یا کشور بماند بلکه با تأمل علمی می توان به حل مشکلات کمک کرد.

روحانی گفت: موفقیتی که در این ١٠٠ روز بدست آوردیم برابر با ٤ سال گذشته است اینکه امروز ایران، روسیه و ترکیه کنار هم می نشینند و برای آینده منطقه هم فکری می کنند موفقیت بزرگی است.

رییس جمهور گفت: استان سيستان و بلوچستان  حق بزرگی به گردن ایران، دولت، انقلاب، نظام و امنیت ملی دارد. استانی که مردم شریف آن از شیعه و سنی و بلوچ و سیستانی در کنار هم هیچگاه تحت‌تاثیر مسیر انحرافی برخی افراطیون و تندروهایی که در منطقه به‌دنبال خشونت هستند قرار نگرفتند و برای کشور، انقلاب و حفظ مرزهای خودشان ایستادگی کردند و در انتخابات 96 مثل سال 92 افتخار آفریدند و پای صندوق رأی آمدند و از نظام و دولتی که بار سنگین مسئولیت را بر دوش دارد حمایت کردند.

انتهای پیام/ی

دیدار روحانی با دانشجویان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
مراسم روزدانشجو درخارج ازتهران خیلی خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
مراسم روزدانشجو درخارج ازتهران خیلی خوب است
Germany
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
روحانی دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
درود بر روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
روحانی دوستت داریم