به همت حوزه هنری کردستان؛

آغاز بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور

به همت حوزه هنری کردستان و همزمان با آغاز هفته وحدت، در قالب چهاردهمین یادواره مرحوم شمس قریشی، بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور در سنندج آغاز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از ظهر امروز شنبه و با حضور جمع کثیری از مردم سنندج و در محل مسجد قبای این شهر در قالب چهاردهمین یادواره مرحوم سید بهاءالدین شمس قریشی، بزرگترین مولودی خوانی کشور به همت حوزه هنری استان کردستان آغاز شد.

در جریان برگزاری این مراسم باشکوه جمع کثیری از مردم سنندج حضور دارند و گروه های منتخب مولودی خوان به اجرای برنامه می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، ماموستا قادری امام جمعه پاوه و جمع دیگری از مدیران و مسئولان استان نیز در این برنامه حضور دارند.

در میان گروه های دف نوازی جمع زیادی از پیشکسوتان این عرصه به ویژه دف نوازان فعال در تکایا و خانقاه های استان کردستان نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

بر اساس اعلام رییس حوزه هنری کردستان هم اکنون این برنامه به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی کردستان و همچنین از شبکه های ملی پخش می شود.

امین مرادی گفت: برگزاری این مراسم مولودی خوانی برای چهاردهمین سال پیاپی و به همت حوزه هنری کردستان و همزمان با ایام هفته وحدت انجام می شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه هر سال در میان استقبال و حضور باشکوه مردم حوزه هنری جدی تر مراسم را برگزار می کند.

منبع: مهر

 

انتهای پیام/ی

بزرگترین مراسم مولودی خوانی کشور آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.