آیا مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود؟

سایت ریاست جمهوری، سخنرانی دیروز روحانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان را با عنوان مراسم روز دانشجو منتشر کرد، در حالی که درباره این مراسم اطلاع‌رسانی قبلی نشده بود.

حضور روحانی در دانشگاه سیستان، نقض بی‌اطلاعی وزیر علوم از برنامه رئیس جمهور + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت ریاست جمهوری روز گذشته یعنی 11 آذر، پس از سخنرانی رئیس جمهور در بین دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان خبری با این عنوان منتشر کرد: "رییس جمهور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه سیستان و بلوچستان:خوشحالم که مراسم روز دانشجو، امسال در خارج از مرکز برگزار می شود / دانشجویان و دانشگاهها باید به وظایف محلی، ملی و بین المللی توجه کنند"

روحانی در این مراسم از آزادی بیان دانشجویان سخن گفت و اینکه خوشحال است دانشجویان بدون لکنت می‌توانند حرف‌هایشان را بزنند و از دولت انتقاد کنند.

اما مراسم روز گذشته در حالی از سوی سایت ریاست جمهوری عنوان "روز دانشجو" گرفت که صبح همان روز خبرگزاری ایلنا مصاحبه‌ای اختصاصی با وزیر علوم را منتشر کرد؛ مصاحبه‌ای که در آن اظهارات قابل تاملی از جانب منصور غلامی وزیر علوم عنوان شده بود.

غلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، از نامشخص بودن دانشگاه منتخب برای برگزاری مراسم  روز دانشجو خبر داده بود و در مقابل این پرسش که رئیس جمهور در کدام دانشگاه سخنرانی خواهد کرد پاسخ مشخصی نداشت. وزیر علوم گفته بود در حال حاضر به اتفاق آقای هاشمی، وزیر بهداشت نامه‌ای مبنی بر برگزاری نشستی در این باره خدمت رئیس جمهور ارسال کرده‌ایم  اما فعلا جوابی از سوی دفتر ریاست جمهوری دریافت نشده است. 

غلامی در ادامه تاکید کرده بود تمام دانشگاه‌های تهران آمادگی لازم برای برگزاری چنین مراسمی را دارند و ما در حال حاضر دانشگاه خاصی را مدنظر نداریم.

بر این اساس این طور به نظر می‌رسد که ظاهرا مراسم روز دانشجو، بدون اطلاع قبلی در همان دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شده است و هنوز مشخص نیست که رئیس جمهور در 16 آذر برنامه‌ دیگری برای سخنرانی در بین دانشجویان داشته باشد یا نه.

تصویر سمت راست مربوط به مصاحبه وزیر علوم با ایلنا و تصویر سمت چپ نیز بخشی از سخنان رئیس جمهور در جمع دانشجویان سیستانی است که در سایت ریاست‌جمهوری منتشر شده است.

 

رئیس جمهور

 انتهای پیام/

حضور رئیس جمهور در دانشگاه سیستان برای مراسم روز دانشجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار