آیت‌الله سعیدی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی مانند نامه امام به گورباچف، حامل پیام اسلام ناب بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: رساندن صدای اسلام به جهان از رسالت‌های رهبران دینی است، مانند امام که به گورباچف نامه نوشتند.

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی همانند نامه امام به گورباچف حامل پیام اسلام ناب بودآیت‌الله علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به دومین سالگرد نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، گفت: اگرچه شبکه‌های بین‌المللی ما تلاش‌های زیادی را برای شناساندن چهره اسلام به دنیا می‌کنند، ولی به لحاظ نقش کاریزماتیک و معنوی رهبر انقلاب در بین مردم دنیا این مکاتبه از یک جایگاه ویژه برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نامه رهبری معظم انقلاب، مکاتبه به صورت مستقیم با جوانان بوده، اظهار کرد:‌ این کار به معنای تکریم شخصیت جوانان، احترام، دلسوزی و محبت به آنان است که از رسانه این توقع نیست.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه معنوی رهبری و نوع نوشتن ایشان تأثیری فراتر از رسانه بر جوانان دارد، بیان کرد:‌ نامه رهبری همچون نامه امام به گورباچف بود که می‌خواستند صدای اسلام را به دنیا منتقل کنند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه ما با یک امپراتوری رسانه‌ای مواجه هستیم که در افکار عمومی جهان و به ویژه غرب آسیا سیطره دارد، تأکید کرد: رساندن صدای اسلام به جهان از رسالت‌های رهبران دینی است، همان طور که امام در نامه به گورباچف او را از افتادن در دام کاپیتالیسم آگاه کرد، رهبر انقلاب هم جوانان دنیا را خطاب قرار دادند که اسلام را از منابع اصیل مورد مطالعه و شناسایی قرار دهند و به حرف‌هایی که رسانه‌هایشان علیه اسلام می‌زنند توجه نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دولت‌های غربی در کشورهای خودشان اسلام هراسی و تنفر از جامعه اسلامی را ترویج می‌کنند، خاطرنشان کرد: همه دیگر می‌دانیم که برخی از جریانات مدعی اسلامی بودن مانند القاعده و داعش را خودشان درست کردند تا چهره اسلام را تحریف کنند و ملت‌های اروپا و آمریکا به حقیقت اسلام پی نبرند.

وی با اشاره به اینکه کمونیسم، مارکسیست و سوسیالیسم شکست خورد و به زباله‌دان تاریخ رفت، اظهار کرد: امروز دنیای غرب و استکبار نگران این هستند که لیبرال دموکراسی به سرنوشت کومونیسم و سوسیالیسم گرفتار شود، لذا به شدت در برابر اسلام خواهی و گرایشات مردم اروپا و آمریکا به اسلام نگران هستند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه ما آینده‌ای روشن را می‌بینیم، گفت: آیات قرآن این نوید را می‌دهد که ‌آینده متعلق به اسلام است، اما ما باید زمینه سازی کنیم تا تحولاتی در غرب آسیا انجام شود که تاکنون برخی از آنها شکل گرفته و نوید تحولات خوبی را برای آینده می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد:‌نوع گرایش مردم آمریکا و اروپا به اسلام نشان می‌دهد که طبع پاک مردم به سمت اسلام تمایل دارد.

وی با بیان اینکه غرب 300 سال است که بشر را اغوا کرده و به آنها می‌گوید که بالاترین درجه آرزوهای شما را لیبرال دموکراسی برآورده می‌کند، اظهار کرد: در این جوامع افرادی مانند فوکویاما در حال نقد فجایعی هستند که به خاطر لیبرال دموکراسی دامن‌گیر دنیا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار