توقیف 2 دستگاه ماشین آلات به جرم تخریب اراضی ملی در خراسان شمالی

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای فصل پاییز تاکنون 2 دستگاه ماشین آلات به جرم تخریب اراضی ملی در استان توقیف شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سرهنگ موسی الرضا حیاتی  فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی اظهار کرد:در این مدت در پی گشت زنی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری یک دستگاه لودر در منطقه قره جو روستای بدرانلو و یک دستگاه بیل مکانیکی در فاروج به جرم تخریب اراضی ملی توقیف شده است.

وی گفت: همچنین در پی گشت زنی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی ، 2 متخلف به جرم تخریب اراضی ملی در منطقه قره جو روستای بدرانلو در استان دستگیر شدند.

حیاتی افزود: در این راستا یک دستگاه لودر توقیف وبرای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد که جهت سیر مراحل قانونی در حال پی گیری است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: از تمامی مرتع داران، بهره برداران، دامداران و اهالی طبیعت دوست انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه تخریب اراضی ملی موضوع را به شماره تماس 1504 امداد و جنگل یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/آ

برخورد با تخریب کنندگان اراضی ملی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.