مهمانان خارجی در همایش "طلوع حقیقت" مطرح کردند؛

نامه رهبر انقلاب درهای جنگ را بست/جوانان باید به نامه های ایشان توجه کنند

مهمانان خارجی حاضر در همایش "طلوع حقیقت" درباره ابعاد نامه رهبری به جوانان غربی سخنرانی کردند.

نامه رهبر انقلاب درهای جنگ را بست/جوانان باید به نامه های ایشان توجه کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وارلیا رودریگرز بانوی آرژانتینی در همایش "طلوع حقیقت" اظهار کرد: استکبار جهانی اجازه نمی داد نامه حضرت آیت الله خامنه ای پخش شود اما با این همه کارهای استکبار این نامه به دست جوانان در سراسر جهان رسید.

وی با تاکید بر اینکه همه و همچنین جوانان باید به صحبت های رهبر انقلاب به ویژه نامه های ایشان توجه کنند، گفت: رسانه های غربی تعصبی ضد ایران و اسلام ایجاد کرده اند و بهترین راه مقابله با آن خواندن نامه های ایشان است.

رودریگرز گفت: نسل جوان به عنوان آینده ساز باید این نامه را حتما مطالعه کند جملاتی که حضرت آیت الله خامنه ای در نامه فرمودند معنای عمیقی دارد و در طول زمان فراموش نمی شود.

همچنین غلامحسین عدیل رئیس شبکه هدایت تی وی لندن در این همایش اظهار کرد: مدتهاست روی محتوای نامه رهبر انقلاب کار می کنم و در این مورد هم کتاب 128 صفحه ای نوشتم که در ماه آینده رونمایی می شود.

وی ادامه داد: محتوای نامه رهبری بسیار عمیق است و فقط برای دنیای غرب نبود بلکه برای دعوت تمام جهان به حقیقت و راستی بود.

عدیل تاکید کرد: نامه دوم ایشان بعد از حمله پاریس منتشر شد و استکبار جهانی قصد داشت این حمله را به 11 سپتامبر دیگری تبدیل کند اما نامه حضرت آیت الله خامنه ای چنین اجازه نداد و نامه رهبری درهای جنگ را بست.

رئیس شبکه هدایت تی وی لندن گفت: مسئولیت زیادی در قبال این نامه داریم باید از تمامی ظرفیت های صفحات اجتماعی و امکانات موجود استفاده کنیم، تا ابعاد این نامه بیشتر روشن شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار