معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

70هزار نوبت نماز در مدارس برگزار می شود/ انتقاد از نبود توجه کافی به فریضه نماز

فیض با انتقاد از نبود توجه کافی به بودجه برای نماز گفت:۷۰هزار نوبت نماز در مدارس برگزار می‌شود.

70هزار نوبت نماز در مدارس برگزار می شود/ انتقاد از نبود توجه کافی به فریضه نمازبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش تجلیل از خادمین نماز حوزه ستادی با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام والمسلمین بهشتی مشاور وزير در قرآن، عترت و نماز و جمعی از مسئولان صبح امروز در سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی وزرات آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم فیض با اشاره به اینکه وقتی موضوع نماز مطرح می شود بابد جوانب مختلف این فریضه مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: باید راهکارهای قرآنی را جدی بگیریم و بهترین مسئله‌ای که می‌تواند جوانان و نوجوانان را در برابر آسیب‌های اجتماعی محافظت کند، توجه به نماز است.

وی ادامه داد: پر رونق بودن نماز در فضای ستادی در سطح جامعه هم اثرات مثبتی خواهد داشت چرا که ماموریت آموزش و پرورش با سایر نهادها و وزراتخانه ها تفاوت دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره اقدامات در حوزه قرآن و نماز طی سال گذشته، گفت: سال گذشته ۱۸هزار امام جماعت روحانی ساماندهی شد و بالغ بر ۷۰ هزار نوبت نماز در سطح مدارس در نمازهای مختلف ادا شده است.

وی از اجرای ۱۸ دوره طرح مبین خبر داد و عنوان کرد: این طرح برای مدیران مدارس بوده که ۲۳هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند همچنین ‎دوره توانمندسازی معلمان سوم دبستان برگزار شد علاوه بر آن جشن شکوفایی و تشرف سال گذشته برای ۲هزار دانش آموز در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: پنج میلیون نفر در مسابقات قرآن، انشا و نماز حضور داشتند. همچنین طرح پیوند مدرسه، منزل و مسجد سال گذشته اجرا شده است و امیدواریم بر کیفیت و کمیت این برنامه ها افزوده شود.

انتهای پیام /

همایش  تجلیل از خادمین نماز نوسط وزارت علوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار