بیش از 4 هزار نفر در زرند آموزش‌های ایمنی را فرا گرفتند

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: چهار هزار و ۱۸۵ نفر طی امسال در زرند آموزش های ایمنی و آتش نشانی را فرا گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مسعود مومنی فر ؛ مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۱۸۵ نفر در هشت ماهه امسال در زرند آموزش های ایمنی و آتش نشانی را با برگزاری دوره های آموزش به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند، گفت: اهم این آموزش ها در مقاطع مختلف تحصیلی و ادارات بوده است.
وی با به اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم و اساسی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند به روزرسانی تجهیزات ایمنی و ماشین آلات این سازمان بوده است، افزود: علاوه بر این اقدامات توسعه ایستگاه ها و کاهش زمان حضور ماموران در دو سال گذشته از مهمترین اقدامات انجام گرفته در زمینه افزایش ضریب امنیت شهر زرند است.
مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زرند با عنوان اینکه در هشت ماه سال جاری بیش از ۴۳۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در زرند انجام شده است، افزود: طی هشت ماه سال جاری تعداد شش نفر مجروح و چهار نفر در اثر حوادث در زرند فوت شده اند.
وی تعداد ایستگاه های خدمات رسانی آتش نشانی هم اکنون را سه واحد ذکر کرد و گفت: ۴۵ نفر در این ایستگاه ها فعالیت می کنند.
انتهای پیام/ی

وجود سه واحد آتش نشانی در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار