اینستاگردی؛

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات از خاش + عکس

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در نخستین سفر استانی رئیس جمهور در استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرد.

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات از خاش + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته رئیس جمهور، در نخستین سفر استانی خود وارد سیستان و بلوچستان  شد تا در بازدیدی دو روزه از این استان، در کنار افتتاح طرح‌های صورت گرفته، جلسات مشترکی را با مسئولان این استان انجام دهد.

در این بین محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در این سفر در کنار رئیس جمهور حضور دارد، فهرستی از اقدامات صورت‌گرفته در حوزه ارتباطات استان را در پستی اینستاگرامی به اشتراک گذاشت.

ایجاد مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کار نوپای فاوا، توسعه شبکه فیبر نوری در مسیر ۹ شهر و FTTH سیستم یکپارچه مدیریت املاک کشور (پروژه سیماک پست) و راه اندازی ۲۱ دستگاه ATM در دفاتر پست بانک روستایی و راه اندازی هزارو ۱۰۰ سایت مخابراتی نسل ۲، ۳ و چهار در سیستان و بلوچستان از جمله طرح‌هایی بود که امروز در بخش فناوری اطلاعات در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد. همچنین عملیات اجرایی ساختمان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان در زاهدان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت:

"تسهیل گری و توسعه کسب و کارهای نوپای ایرانی راهکار اشتغال جوانان و برخوردهای سلبی و فیلتر کردن این گروه از مشاغل طبیعتا گامی در جهت خلاف این هدف است.
زیست بوم فرهنگی کشور ما البته اقتضائاتی دارد که بایستی رعایت شود.
محصولات این کسب و کارهای نوپا؛ خدمات مورد نیاز در برنامه توسعه شبکه ملی اطلاعات است. توسعه کسب و کارهای نوپا از این دیدگاه توسعه شبکه ملی اطلاعات نیز هست.
روز گذشته مرکز تسهیل گری و توسعه کسب و کارهای نوپا در استان سرافراز سیستان و بلوچستان افتتاح شد".

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات از خاش + عکس

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار