آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی در همایش طلوع حقیقت؛

دو نامه رهبری به جوانان غرب، اثر مثبت خود را داشته و دارد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت:نامه‌های رهبری به جوانان غرب اثر مثبتی داشته و دارد و افراد با ضمیر پاک متوجه پیام نامه می‌شوند.

دو نامه رهبری به جوانان غرب، اثر مثبت خود را داشته و دارد/ایشان از جوانان غربی خواستند به منابع اصلی شناخت اسلام مراجعه کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در همایش گرامیداشت سالروز نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غرب که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: نامه اول رهبری به جوانان غرب بعد از حادثه تروریستی فرانسه بود که در آن بیش از 100 نفر کشته شدند و ترس و وحشت فراوانی در آن منطقه ایجاد شد.

وی ادامه داد: در این نامه رهبری به حادثه فرانسه و حوادث مشابه آن اشاره کردند، چنین اتفاقی چیست و چه انگیزه‌هایی وجود دارد؟

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: ایشان در پیام نامه مسئله شناخت اسلام را براساس قرآن مجید و وجود پیامبر گرامی اسلام مطرح کردند و فرمودند جوانانی که در استثمار حکومت‌ها هستید آنان به شما حقیقت ماجرا را در مورد اسلام نمی‌گویند.

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی گفت: رهبری همچنین در این نامه اشاره کردند هر آنچه جنایت در دنیا اتفاق افتاده، محصول کار سردمداران غربی است.

وی به وقوع جنگ جهانی اول و دوم اشاره کرد و افزود: جنگ جهانی اول، دوم و حوادث فلسطین و دیگر کشورها نشأت گرفته از اقدامات سردمداران غربی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: استکبار جهانی نمی‌خواهد حقیقت نورانی اسلام برای جوانان روشن شود، مقام معظم رهبری نیز در نامه‌هایشان از جوانان خواستند که به منابع اصلی شناخت اسلام مراجعه کنند.

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه استکبار و غرب می‌خواهند فرهنگ‌های دیگر را نابود کنند، گفت: آنان قصد ترویج روش زندگی خود را به جهان دارند و می‌گویند روش زندگی ما باید بر جهان حاکم شود.

وی بیان کرد: همجنس‌گرایی، ازدواج سفید و صدها مورد دیگر که بنیان خانواده‌ها را نابود می‌کند، از فرهنگ منحط غرب نشأت می‌گیرد؛ رهبری نیز در این نامه فرمودند که جوانان در غرب به تعالیم اصلی اسلام بازگردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه داعش ساخته و پرداخته غرب و آمریکاست، ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در مبارزات انتخاباتی به یکدیگر طعنه می‌زدند که به وجود آورنده داعش هستند.

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی به شکل‌گیری شجره خبیثه داعش اشاره کرد و ادامه داد: تروریست‌های داعشی با نام اسلام آنچنان جنایت‌هایی انجام دادند که بشریت از آن شرم می‌کند.

وی ادامه داد: در کجا سابقه دارد که یک اسیر را در قفس بگذارند و آتشش بزنند و یک کودک بیگناه چندساله چرا باید سرش قطع شود؟

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اضافه کرد: قرآن راه‌های روشنی دارد که اگر جوانان غربی به آن دقت کنند، حتما نتیجه مثبت می‌گیرند؛ باید شخصیت پیامبر را بیشتر بشناسیم و به سیره او توجه کنیم.

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی تأثیر دو نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب را مثبت ارزیابی کرد و افزود: آن کسی که ضمیر پاکی داشته باشد متوجه پیام نامه‌های رهبری می‌شود.

وی تأکید کرد: قرآن مجید بهترین کتابی است که می‌تواند بشریت را به سعادت دنیا و آخرت برساند؛ متأسفانه مزدوران اطراف کشورهایی که از تمدن امروز بهره‌ای نبرده‌اند و دست‌شان خالی است و با حکومت‌های بدوی و شاهزاده‌ای حکومت می‌کنند، نسبت به خودشان هم رحم ندارند و جنایتکاران را پشتیبانی می‌کنند و مایه تعجب است که اینها ما را متهم می‌کنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: یکی از جنایت‌های غربی‌ها جدا کردن جوانان مسلمان از خانواده‌هایشان بود و 6000 جوان اهل‌سنت را به عنوان انتحاری استفاده کردند.

آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: اگر به تعالیم اسلام برگردیم وضع دگرگون می‌شود و مقام معظم رهبری برای تبیین اسلام واقعی آن دو نامه را نوشتند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار