دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه امید:

نخستین جشنواره در جهان با موضوع بحران در یزد

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه امید گفت: ما باید مباحث بحرانی و دغدغه هایی که در ذهن مردم است را در قالب جشنواره و کار هنری پاسخ دهیم.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی هادی نسب  دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با عنوان امید و با موضوع بحران برای نخستین بار است که سطح جهان به میزبانی شهر یزد برگزار می شود.

 هادی نسب افزود :  باید مباحث بحرانی و دغدغه هایی که در ذهن مردم است را با بهره گیری از زبان هنر و در قالب جشنواره و کار هنری پاسخ دهیم.

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با اشاره به استقبال بی نظیر هنرمندان سراسر کشور از جشنواره گفت : از بین 694 اثر ارسال شده به دبیرخانه، 10 اثر مستند، 13 اثر داستانی، 16 اثر تلوزیونی و 5 اثر مردمی و غیر حرفه ای از سوی اعضای هیئت انتخاب برای بخش داوری معرفی شدند.

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در ادامه سخنان خود گفت: یکی از مسائلی که سازمان مدیریت بحران درگیر آن است ایجاد آمادگی مردم در برابر بحران و بحث فرهنگی است که باید در جامعه ایجاد کنیم.

هادی هادی نسب افزود: حادثه خبر نمیکند، باید در مقابله با بحرانهای مختلف آمادگی لازم را داشته باشیم، بر همین اساس در استان یزد به صوررت پایلوت از وزارت کشور بالغ بر 230 هزار نفر آموزش دیده اند که در زمان بحران بتوانند در مقابل مخاطرات از جان خود محافظت کنند.

وی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران گفت: باید خبرگزاری ها در بحث بحران به میدان بیایند و اخبار موثق را به اطلاع مردم برسانند.

 هادی نسب افزود : اعتقاد ما بر این است که زمانی کار ماندگار می شود که با هنر تلفیق شود.

 کمیته خبری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید نشست رسانه ای جشنواره ملی فیلم کوتاه امید صبح امروز یکشنبه 12 آذرماه در یزد برگزار شد.

در این نشست دبیر، قائم مقام، دبیر تخصصی و مدیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه امید حضور داشتند و به بیان عملکرد جشنواره و آخرین خبرها از نحوه ارسال و انتخاب آثار جشنواره به خبرنگاران و اصحاب رسانه پرداختند.

انتهای پیام/ ی

لزوم فرهنگ سازی بحران در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار