حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی:

دانش آموزان باید در مدارس نماز خواندن را بیاموزند

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: دانش آموزان در مدارس باید نماز خواندن را فرا گیرند در حالی که درس‌هایی مانند فیزیک و شیمی را می‌توان خارج از مدرسه آموخت.

دانش آموزان باید در مدارس نماز خواندن را بیاموزندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در مراسم تجلیل از خادمین نماز حوزه ستادی خادمین وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: دین باید جزء متن زندگی باشد و اکنون مسئله نماز در آموزش و پرورش بسیار پیچیده شده به گونه ای که معمولا هزینه امام جماعت کمتر یا دیر پرداخت ‌ می شود و در برخی موارد کلاس درس به عنوان نمازخانه استفاده می شود.

وی ادامه داد: اگر نماز جماعت ظهر و عصر را در محل کار به طور جماعت اقامه کردید هنر نیست و اگر فردی به هنگام نماز مغرب و عشا از منزل بیرون آید برای نماز جماعت این کار اخلاص است بر اساس آیات قرآن کریم آیات قرآن مهم ترین وقت باید به نماز اختصاص داده شود و تمام کارها باید تابع نماز باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز تصریح کرد: اگر فردی دیپلم گرفت اما نمازخوان نشد؛ آموزش و پرورش در حقیقت کاری برای او نکرده است با توجه به افزایش تهاجم فرهنگی آموزش و پرورش باید به نماز بهای بیشتری دهد چرا که دشمن روی نسل نو و جوان کشور ما سرمایه گذاری کرده است.

قرائتی یادآور شد: در نماز باید به راه های نرفته توجه کرده و فکر نکنیم که وظیفه خود را به طور کامل انجام داده‌ایم چراکه دانش آموزان در مدارس باید نماز خواندن را فرا گیرند در حالی که درس هایی مانند فیزیک و شیمی را می توان خارج از مدرسه آموخت.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس ستاد اقامه نماز در خصوص نماز در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
باسلام
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز
پی گیری کنید چرا احکام از دروس مدارس حذف شده ؟