سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامه رهبری به جوانان غربی نشان داد، داعش هیچ سنخیتی با اسلام ندارد

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: مقام معظم رهبری در نامه‌هایشان به جوانان غربی گفتند داعش متعلق به اسلام نیست.

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، اظهار کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب ابتکاری در نوع خود بی نظیر است که جای خود را در میان جوانان بین المللی باز کرد.

وی ادامه داد: داعش تلاش می‌کرد خشونت‌هایش را به نام اسلام معرفی کند اما این حرکت رهبری، توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: نظام سلطه و صهیونیست‌ها با عملیات روانی سعی دارند نقش جمهوری اسلامی را در فتح قلوب مردم دنیا از بین ببرد اما در این اقدام خود موفق نشدند.

وی اضافه کرد: رهبری با دو نامه‌ای که نوشتند به صورت مستقیم با جوانان صحبت کردند و این ابتکار جدید است که ایشان جامعه جوانان جهان را مورد خطاب قرار دادند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این نامه‌ها به جوانان گفتند، داعش متعلق به اسلام نیست و تروریسم جز موضوعاتی است که اسلام در مقابل آن ایستاده است.

سروری ادامه داد: دو نامه مقام معظم رهبری در دنیا جا انداخت که اسلام نظام مشارکت جویانه، خدا محوری و انسان دوست است و  فضای مهر، محبت و ضد تروریسم را به جامعه بین الملل منتقل کردند.

وی ادامه داد: بعد از الگویی که رهبری با انتشار این نامه‌ها ایجاد کردند شاهد اقدامات ادامه داری از نظام رسانه‌ای کشور نبودیم که این پیام را توسعه دهند و آن را نهادینه کنند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: نظام رسانه‌‌ای کشور به نوعی منتظر اقدامات بعدی رهبری هستند و این خارج از انصاف است، نباید ما بار همه خلأها و کمبودها را بر دوش رهبری قرار دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار