بازدید «کیم جونگ اون» از کارخانه تولید تایر کامیون‌های حامل موشک‌های بالستیک+ تصاویر

رهبر کره شمالی از یک کارخانه تولید تایر‌های مخصوص کامیون‌های حمل موشک‌های بالستیک بازدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از  چاینا مورنینگ پست، خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد: «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی امروز از یک کارخانه تولید تایرهای مخصوص کامیون های بزرگ که موشک های بالستیک قاره پیما را حمل می کنند، بازدید کرد.

بازدید «کیم جونگ اون» از کارخانه تولید تایر کامیون‌های حامل موشک‌های بالستیک+ تصاویر

وی در این کارخانه از کارگران برای تولید این تایرهای غول پیکر بدون وابستگی به تجهیزات وارداتی کشور تشکر کرد و از آنها خواست برای تأمین نیازهای روزانه و به منظور بهبود اوضاع اقتصادی کشور و تقویت قابلیت های دفاعی سطح تولید را افزایش دهند.

بازدید «کیم جونگ اون» از کارخانه تولید تایر‌های غول پیکر+ تصاویر

بازدید «کیم جونگ اون» از کارخانه تولید تایر‌های غول پیکر+ تصاویر

کیم جونگ اون در ماه سپتامبر هم از کارگران این کارخانه درخواست کرده بود تایرهایی را برای یک رویداد مهم در ماه نوامبر تولید کنند.

کره شمالی بامداد چهارشنبه پس از دو ماه وقفه در انجام آزمایش موشکی، یک موشک بالستیک پرتاب کرد که با موفقیت در دریای ژاپن فرود آمد. پس از این آزمایش موشکی، ارتش کره جنوبی اعلام کرد پیونگ یانگ هم اکنون توانایی این را دارد که اهدافی را از فاصله 13 هزار کیلومتری هدف قرار دهد.

تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی در پی آزمایش های هسته ای پیونگ یانگ و لفاظی ها و تهدیدهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و اقدامات تحریک آمیز واشنگتن نزدیک شبه جزیره کره تشدید شده است. احتمال می رود تنش‌ها میان دو کشور پس از رزمایش نظامی مشترک کره جنوبی و آمریکا نزدیک شبه جزیره -که از فردا آغاز می شود- بیش از پیش تشدید شود. وزیر امور خارجه کره شمالی روز گذشته در واکنش به رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی اعلام کرد: دونالد ترامپ یک قمار هسته ای بسیار خطرناک در شبه جزیره کره به راه انداخته است.

رزمایش نظامی کره جنوبی و آمریکا نزدیک شبه جزیره کره 5 روز به طول می انجامد و کمتر از یک هفته پس از آزمایش موشکی اخیر کره شمالی انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

 

رهبر کره شمالی از کارخانه تولید تایر‌های غول پیکر بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
ایوول بر کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۰:۰۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
که چیکار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
ایول به کره شمالی
آخرین اخبار