واکنش رسانه‌های مراکشی به همگروهی با تیم ملی فوتبال ایران

خبرگزاری ورزشی المنتخب مراکش در تازه‌ترین سرمقاله خود به الزام کسب ۳ امتیاز ملی پوشان مراکشی برابر تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

الزام کسب امتیاز برابر ایرانبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ سایت المنتخب مراکش در تحلیل گروه‌ B جام جهانی 2018 روسیه با حضور مراکش، ایران، پرتغال و اسپانیا نوشت: مراکش در اولین بازی مرحله گروهی برابر تیم ملی فوتبال ایران با جاه‌طلبی به دنبال پیروزی است تا بتواند ادامه دیدارهای خود را برابر پرتغال و اسپانیا را با توفیق انجام دهد.

براساس این گزارش صرف‌نظر از افزایش احساس پیروزی شاگردان  هرو رنار برابر شاگردان کارلوس کی‌روش می‌تواند باعث افزایش بازدهی  در بازی دوم برابر پرتغال شود و دیدار سوم برابر اسپانیا هدف اصلی مراکش خواهد بود البته تمام اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مراکش به سختی بازی اول در جام جهانی 2018 روسیه آگاهی مطلق دارند. کسب هر 3 امتیاز این بازی سخت‌ترین وظیفه شاگردان رنار است و برای رسیدن به هدف خود باید به نتیجه پیروزی در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر  تیم ملی فوتبال ایران  دست یابند.

همچنین پیروزی برابر ایران باعث امیدوارشدن مراکشی ها خواهدشد  تا با آمادگی کامل به مصاف پرتغال بروند.

گفتنی است تیم ملی مراکش در جام جهانی 1986 توانسته بود شکست سنگینی را به پرتغال تحمیل کند و این در حالیست که تیم ملی فوتبال ایران در سال 2006 با دو گل از پرتغال شکست را دریافت کرده بود.

انتهای پیام/

تحلیل رسانه های مراکشی به نیاز 3 امتیازی برابر ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار