استاندار بوشهر:

زیباسازی شهرهای استان بوشهر در اولویت برنامه شهرداری‌ها قرار دارد

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مدیریت شهری و افزایش خدمات به شهروندان گفت: زیباسازی شهرهای استان بوشهر در اولویت برنامه شهرداری‌ها قرار دارد.

زیباسازی شهرهای استان بوشهر در اولویت برنامه شهرداری‌ها قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در همایش شهرداران استان بوشهر با تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با تاکید بر توجه به جشن‌های هفته وحدت اظهار داشت: برپایی جشن با شکوه هفته وحدت در شهرهای مختلف استان بوشهر باهمکاری و مشارکت مردم مورد تاکید است.

وی، با بیان اینکه شهرداران استان بوشهر حرفه‌ای فعالیت می‌کنند افزود: یکی از ویژگی‌های شهرداران این استان این است که در اجرای پروژه‌ها حرفه‌ای عمل می‌کنند و کاملا با برنامه‌ها آشنایی دارند.

استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم مدیریت شهری و افزایش رضایت‌مندی مردم تصریح کرد: مدیریت شهری از ماموریت‌های مهم و سخت جامعه است چراکه باید مطالبات و خواسته‌های همه شهروندان لحاظ شود.

گراوند با اشاره به نقش مهم تحولات محیط شهری در افزایش نشاط مردم و جامعه گفت: استفاده صحیح از منابع اعتباری و برقراری درآمدهای پایدار برای اجرای پروژه‌های عمران شهری در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار دارد.

وی، با تاکید بر توجه به سلامت اخلاقی شهرداران افزود: سلامت اخلاقی، فعالیت‌‌ها و کارهای اجرایی شهرداران را تضمین می‌‌کند از این نظر سلامت اخلاقی باید در اولویت برنامه‌های شهرداران قرار داشته باشد.

استاندار بوشهر به اهمیت توجه به برنامه‌های فرهنگی پرداخت و با بیان اینکه شهرداران باید اعتباری برای اجرای این برنامه‌ها مصوب کنند گفت: برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی، شهرداران اعتباری مورد توجه قرار دهند تا در اجرای این پروژه‌ها با مشکل مواجه نشوند.

گراوند با بیان اینکه چهره شهرهای استان بوشهر باید از حالت خستگی خارج شود تصریح کرد: زیباسازی شهرهای استان بوشهر در اولویت برنامه شهرداری‌ها قرار دارد.

وی با تاکید بر استفاده از بخش خصوصی برای پیشبرد برنامه‌ها در حوزه شهری گفت: شهرداری موفق است که از ظرفیت بخش خصوصی و سمن‌ها بیشترین بهره را ببرد.

استاندار بوشهر، توجه به آموزش را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: آموزش اعضای شوراهای اسلامی، شهرداران و همکاران شهرداری برای آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات مورد تاکید است.

گراوند با اشاره به تعامل و همکاری شوراها با شهرداری‌ها افزود: اشراف شوراها و شهرداری‌ها به قوانین و مقررات باید مورد توجه قرار گیرد و پروژه‌ها باید به‌دور از سلیقه شخصی و فردی با کار کارشناسی اجرا شود.

انتهای پیام/پ

قرارگیری زیباسازی شهرهای استان بوشهر در اولویت برنامه شهرداری‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.