مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر:

سربازان وظیفه بسیج استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه توانایی بسیج برای توسعه مهارت آموزی در جامعه نقشی پر رنگ است گفت: در این راستا با تدوین برنامه‌های ویژه، سربازان وظیفه بسیج استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوند.

سربازان وظیفه بسیج استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در نشست با فرمانده بسیج کارمندی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه اظهار داشت: بسیج هر جا احساس وظیفه کرده پیش‌قدم به عنوان گره‌گشای مشکلات کشور با قدرت وارد عمل شده است.

وی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: ترویج و گسترش آموزش فنی و حرفه‌ای جزء تکالیف است و انتظار می‌رود تمام پایگاه‌های بسیج با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای ترویج مهارت آموزی تعامل و همکاری داشته باشند تا با تربیت نیروی انسانی ماهر به جنگ بیکاری رفته و اشتغال جوانان فراهم شود.

کازرونی خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور در ظاهر درگیر جنگ فیزیکی نیست، ولی جنگی که در حوزه اقتصادی و فرهنگی کلید خورده کمتر از جنگ فیزیکی نیست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به اینکه برای مبارزه با فقر و بیکاری راه توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: پیروزی این جنگ نیاز به همکاری سایر دستگاه به ویژه بسیج دارد و بخش خصوصی می‌تواند در کنار بخش دولتی اثربخشی بیشتری داشته باشد که علاوه بر فعالیت اقتصادی، اشتغال جدید نیز ایجاد کند.

وی با اشاره به طرح توانمندسازی سربازان وظیفه اظهار داشت: سربازان سرمایه عظیمی از کشور هستند که در اختیار نظام قرار دارند و باید در راستای توانمندسازی مهارتی آنان در راستای ایجاد زمینه‌های اشتغال پس از خدمت سربازی گامی مهم برداشته شود. 

کازرونی با بیان اینکه توانمندسازی مهارتی سربازان آینده شغلی آنان را تضمین می‌کند افزود: باید ارایه آموزش‌های مهارتی با نیاز سنجی بازار کار صورت گیرد تا خروجی آن منجر به اشتغال پایدار برای سربازان در آینده شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای  استان بوشهر با بیان اینکه توانایی بسیج برای توسعه مهارت آموزی در جامعه نقشی پر رنگ است گفت: در این راستا با تدوین برنامه‌های ویژه، سربازان وظیفه بسیج استان بوشهر توانمند مهارتی می‌شوند.

انتهای پیام/پ

توانمند سازی سربازان وظیفه بسیج استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.