نیرو‌های کمیته‌های مردمی یمن حمله مزدوران منصور هادی را دفع کردند

نیرو‌های کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله حملات امروز مزدوران وابسته به منصور هادی را در منطقه الجوف، دفع کردند.

نیرو‌های کمیته‌های مردمی یمن حمله مزدوران منصور هادی را دفع کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی یمن، نیروهای کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصار الله حملات مزدوران وابسته به منصور هادی در منطقه الجوف را دفع کردند.

وزارت دفاع یمن یکشنبه با صدور بیانیه ای با اعلام این خبر افزود مزدوران وابسته به منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، تلاش کردند در منطقه الجوف پیشروی کنند، اما کمیته های مردمی به موقع وارد عمل شدند و وارد درگیری با این مزدوران شدند. کمیته های مردمی یمن با هدف قرار دادن نیروهای مزدور، آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

از سوی دیگر کمیته های مردمی و ارتش یمن در عملیاتی دیگر در غرب استان مارب، چند منطقه را از وجود نیروهای مزدور پاکسازی کردند .منابع نظامی یمنی با تایید این خبر گفتند کمیته های مردمی و یگان های ارتش یمن موفق شدند به چند منطقه در جبل صلب حمله و مزدوران وابسته به منصور هادی را که در این منطقه مستقر شده بودند از این مناطق بیرون کنند.

کمیته های مردمی یمن همچنین تعدادی از مزدوران را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند و مقادیری اسلحه و مهمات به غنیمت گرفتند.

 

انتهای پیام/

مزدوران منصور هادی در حمله به الجوف یمن ناکام ماندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار