کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

لایحه حمایت از حقوق کودکان منتظر بررسی در صحن علنی مجلس

نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: کار لایحه حمایت از حقوق کودکان به پایان رسیده و برای تصویب نهایی به صحن علنی فرستاده شده است.

لایحه حمایت از حقوق کودکان منتظر بررسی در صحن علنی مجلسمحمد کاظمی نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: کار لایحه حمایت از حقوق کودکان در کمیسیون حقوقی قضایی به پایان رسید و این لایحه در حال حاضر، برای تصویب نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه تصویب نهایی لایحه حمایت از حقوق کودکان بستگی به زمان طرح آن در صحن علنی دارد،بیان کرد: از ابتدای شروع به کار مجلس در دوره فعلی، لایحه حمایت از حقوق کودکان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و پس از مدتی به کمیته فرعی ارجاع داده شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: پس از ارجاع لایحه حمایت از حقوق کودکان به کمیته فرعی، مرکز پژوهش‌ها به این لایحه ورود کرد و پس از اصلاح برخی از موارد، در نهایت طی روزهای گذشته در آخرین جلسه کمیسیون حقوقی قضایی به مرحله پایانی رسید و به صحن علنی مجلس ابلاغ شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه صحن علنی مجلس شورای اسلامی و موضوعات آن در حال حاضر خیلی شلوغ و پر مشغله نیست، به نظر می‌رسد که لایحه حمایت از حقوق کودکان تا پایان ماه جاری در صحن علنی مطرح شود.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به چرایی طولانی شدن تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان تاکید کرد: اینکه در مجلس شورای اسلامی در دوره قبل بر لایحه فوق چه گذشته است را نمی‌دانم اما مجلس فعلی، این لایحه را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

لایحه حمایت از حقوق کودکان چه زمانی در صحن علنی مجلس مطرح می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار