شهرستان سلسله؛

لزوم ایجاد شرایط برای حضور هلدینگ ها و قسمت شخصی در سلسله

فرماندار سلسله گفت: شرایط حضور هلدینگ ها و قسمت شخصی در سلسله فراهم شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فلاح نژاد ، فرماندار سلسله با اشاره به اعمالی شدن تعهدها اشتغال شهرستان سلسله در سال سابق گفته بود: سال کنونی باگذشت هشت ماه از سال تا حدودی تعهدها خود را اعمالی کرده‌ایم اما بازهم قدر کفایت نیست و لازم هست برای ایجاد اشتغال تلاش‌های زیادتری صورت پذیرد.

وی اهتمام کرد: ایجاد اشتغال لازم هست از چهار مکان دولتی، شخصی، تسهیلات و هلدینگ‌ها باشد، با دقت به مراجع کم دولت لازم هست برای ایجاد اشتغال اهتمام بر هلدینگ‌ها و قسمت شخصی باشد در دستاورد برای ایجاد اشتغال در شهرستان سلسله بر حضور هلدینگ‌ها و قسمت شخصی دقت ویژه‌ای صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در کشورهای مدرن بیشترین اشتغال در قسمت خدمات صورت می‌گیرد اما خدماتی که تولید را پشتیبانی می‌کند نه شغل‌های کاذب عنوان کرد: قسمت قابل‌قبول شهرستان سلسله از مکان تسهیلات ۲۰ هزار میلیارد تومانی پیشرفت اشتغال پیوسته هست که امید داریم دستگاه‌های اعمالی شهرستان نیز از این موقعیت در زمینه ایجاد اشتغال بتوانند به‌خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به قسمت نامناسب شهرستان سلسله از تسهیلات شغل ها خانگی خواستار دقت زیادتری به شهرستان سلسله در این قسمت گردید.

انتهای پیام/د

شرایط حضور هلدینگ ها و قسمت شخصی در سلسله فراهم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.