حجت الاسلام ادیب یزدی :

وحدت رمز کلمه و عامل پیروزی مسلمین

مراسم جشن بزرگ منادیان وحدت با قرائت قرآن قاریان برجسته بین المللی و با حضور علمای شیعه و سنی در کنار هم و اقشار مختلف در مصلای امیرالمؤمنین کلاله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی امام جماعت مسجد بلال صداوسیما در این همایش گفت: پیرو سخن رسول خدا علما باید در معرفی و زندگی پیامبر به مردم و ایجاد وحدت بیشتر تلاش کنند.

ادیب یزدی با بهره از روایات گفت: عدالت در رفتار رسول خدا حتی در نگاهش به مردم بسیار رعایت می‌شد تنها راه نجات انسان، سنت رسول خدا را در ذره ذره وجودمان عملی کنیم.

وی افزود: آنچه دل‌ها را گره زده است به برکت اسلام و رسول خداست، تا زمانی که این باشد امنیت و اقتدار در کشور ما می‌ماند، و بدانیم رسول خدا و امام علی این وحدت را می‌خواهند.


حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله نیز در جشن وحدت گفت:همه امت اسلام در سایه وحدت و همدلی به پیروزی می‌رسند و ما وحدت را از آموزه‌های دین محمد بدست آورده ایم.

آخوند قزل امام جمعه اهل سنت در قازانقایه با بیان این سخن گفت: عشق به اسلام و محمد ص. بود که داعش را به شکست کشاند و انشاءالله در آینده با فرماندهی سردار سلیمانی شاهد از بین رفتن اسرائیل خواهیم بود.


آخوند آدینه امام جمعه اهل سنت پیشکمر هم گفت: رسول خدا الگوی مسلمین و انسان‌ها در مسیر زندگی پیامبر و سلاله پاکش امام صادق و اصحاب اسوه قرار دهیم.

آخوند آدینه گفت: در کنار وحدت بود که فرزندانمان بر داعش پیروز شدند و این رویه همچنان باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م
 
 

وحدت رمز کلمه و عامل پیروزی مسلمین است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار