پاییز زمستانی استان مرکزی + جدول دما

در24 ساعت گذشته دمای همه شهرهای استان مرکزی زیر صفررفت.

پاییز زمستانی استان مرکزی + جدول دمادر24 ساعت گذشته همه شهرهای استان مرکزی سرمای زیر صفر را تجربه کردندو سردترین شهر استان مرکزی در طول این مدت شهرستان شازندبا ‎-9.2 بود که علاوه بر سردترین شهر استان مرکزی بیشترین نوسان دمارا هم در بین شهر های استان داشت به گونه ای که از ‎ 9.2در گرمترین ساعت به 9.2- در سردترین ساعت رسید و نوسان 18.4 درجه ای را به خود دید.

گرمترین شهر استان مرکزی هم ساوه بود که اگر چه در گرمترین ساعت دمای 12 درجه بالای صفر را داشت اما در سردترین ساعت به 0.2- رسید و بدین ترتیب مردم گرمترین شهر استان هم سرمای زیر صفر را تجربه کردند.

داودآبادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: حداقل دمای استان در سردترین ساعات صبح امروز به ‎-9.2 درجه سانتیگراد در شهرستان شازند رسید.

داودآبادی با بیان اینکه دمای کمینه اراک هم صبح امروز به ۶.۲- درجه کاهش یافت افزود: از روز سه شنبه تا صبح پنجشنبه دمای هوا بتدریج گرم‌تر خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی با اشاره به سامانه بارشی که از اواخر وقت فردا وارد کشور می شود و موجب بارش  در استان می شود اضافه کرد: بعد از این بارش ها دوباره دمای هوا ی استان مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای سرد خواهد شد.

کمینه و بیشینه دما 24 ساعت گذشته منتهی به 9:30 روز 1396/9/13

پاییز زمستانی استان مرکزی + جدول دما

شهر های دارای کمترین و بیشترین دما:

گرمترین شهر استان: ساوه ‎12 °C
سرد ترین شهر استان: شازند ‎-9.2 °C

 انتهای پیام / ج

دمای هوای زیر صفر در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.