پارک اسکان دهدشت به زودی افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۹۵ درصدی پارک اسکان دهدشت خبر داد و گفت: این پارک به زودی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود باقری در بازدید از پروژه پارک اسکان شهر دهدشت اعتبار این پروژه را هشت میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این پارک به منظور رفاه حال گردشگران و مردم این شهر احداث می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه هم‌اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

باقری عنوان کرد: در این پارک هفت آلاچیق، 54 سکوی نشینمن، 2 نمازخانه، آبخوری، ظرفشویی، هشت چشمه سرویس بهداشتی، حمام، سالن آمفی تئاتر روباز و روشنایی کامل پیش‌بینی شده است.

این مسئول ابراز کرد: هدف از ایجاد پارک اسکان در شهر دهدشت اشتغال‌زایی، ایجاد درآمد پایدار و توسعه گردشگری در شهرستان کهگیلویه است.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، مسافران و گردشگرانی که در ایام مختلف سال به شهرستان کهگیلویه سفر می‌کنند دیگر در نقاط شهری نمی‌توانند اسکان کنند و اسکان آنها در پارک اسکان صورت می‌گیرد.

باقری اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور چهار پارک اسکان در شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران و سی‌سخت احداث می‌شود.

انتهای پیام/غ

احداث 4 پارک اسکان در کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.