۲۱ میلیارد تومان اعتبار به پل سوم بشار یاسوج اختصاص یافت

فرماندار بویراحمد گفت: از محل‌های مختلف ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه پل سوم بشار یاسوج در سال ۹۶ اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛، سید محمدکاظم نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پل سوم بشار با وجود تمامی پیگیری‌های انجام شده تاکنون به نتیجه نرسیده که امیدوارم با اعتبارات پیش بینی شده بتوانیم شاهد بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ای نچندان دور باشیم.

وی بیان کرد: امسال از محل اعتبارات ارتقاء شاخص های شهرستان بویراحمد 15 میلیارد تومان، 3 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و نفت، اعتبارات متوازن 2 میلیارد تومان و از محل اعتبارات بحران نیز یک میلیارد تومان برای پل سوم بشار اختصاص داده شد.

نظری ابراز کرد: در مورد پل سوم بشار و خروجی آن به سمت اکبرآباد و ایجاد ترافیک سنگین در آن منطقه متاسفانه پیش بینی های لازم صورت نگرفته بود اما فرمانداری بویراحمد با ارائه یک پیشنهاد که به تصویب رسید ادامه این جاده بعد از پل بشار را با استفاده از ایجاد یک جاده جدید از سمت رودخانه فصلی که از پل سرابتاوه نزدیک پلیس راه جدید به سمت مازه خریده می آید ، پیش بینی کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این اراضی مالکیت آن‌ها متعلق به دولت بوده و نیاز به تملک اراضی ندارند جاده اولیه خاکی احداث می‌شود که فعلاً از طرف کسی به این اراضی تجاوز و تملک صورت نگیرد و در آینده به عنوان جاده‌ای که به پل سوم مرتبط می شود و بار ترافیکی این مسیر را از اکبر آباد بردارد و مستقیماً پل سوم را به جاده شیراز – یاسوج متصل می نماید.

نظری افزود : این پیشنهاد فرمانداری ، اعتباری200 میلیون تومانی برای کار مطالعات و شروع آن در نظر گرفته شده که برای شروع کار کافی است و در سال‌های بعد به صورت جدی پیگیری و مشکل پیش بینی نشده این پل نیز برطرف می‌شود.

وی در ادامه به کمک های دولت به پروژه‌های حوزه شهری اشاره کرد و گفت: در خصوص بهسازی معابر سطح شهر از محل اعتبارات متوازن یک میلیارد و 600 میلیون تومان و از محل اعتبارات استانی 530 میلیون تومان که در مجموع 2 میلیارد و 130 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص مشکلات موجود در محله بختیاری ها که هر سال دچار آبگرفتگی می‌شود،گفت: همه این مشکلات هم به خاطر عدم تامین اعتبار یا کم کاری مسئولان نبوده و بیشتر این مشکلات به دلیل وجود معارضات و تجاوز به حریم خیابان توسط ساکنین بوده اما برای رفع مشکلات این منطقه از شهر، مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار ویژه دولتی در نظر گرفته شده است.

نظری تصریح کرد: پل چهارم بشار نزدیک بیمارستان امام سجاد چند سالی است که به صورت نیمه کاره رها شده و پیشرفت چندانی نداشته اما در سال جدید از محل اعتبارات استانی یک میلیارد و 930 میلیون تومان و از محل اعتبارات متوازن 4 میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص دادیم.

انتهای پیام/غ

اختصاص اعتبار برای تکمیل پل سوم بشار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.