صدور و تمدید پروانه بهره برداری بیش از ۸۸ واحد تولیدی دام و طیور و آبزیان در آذربایجان غربی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی از صدور و تمدید پروانه و مجوز بهره برداری بیش از ۸۸ واحد تولیدی دام و طیور و آبزیان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ امین آقایی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی  افزود: از ابتدای سال جاری برای واحدهای  تولیدی دام و طیور و آبزیان در آذربایجان غربی 142فقره موافقت اصولی، 8 مورد تمدید موافقت اصولی ، 16 فقره پروانه تاسیس صادر و 37 مورد پروانه تاسیس  تمدید نهایی شده است.

وی گفت: صدور پروانه واحدهای دامپروری، تولیدات گلخانه و قارچ خوراکی، کلینیک های گیاه پزشکی، شرکت های خدمات فنی و مهندسی و تدوین تعرفه خدمات فنی و مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در چارچوب اصل 44 قانون اساسی بر عهده سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

آقایی به اهداف سازمان نظام مهندس کشاورزی ومنابع طبیعی اشاره کرد وافزود: تلاش در جهت ارتقای دانش فنی اعضا، گسترش فناوریهای جدید در بخش کشاورزی، افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی، حفظ پایداری محیط زیست ، تلاش در جهت ایجاد سازو کارهای لازم برای ساماندهی اشتغال مهندسان کشاورزی و حمایت از تشکلهای صنفی و تولیدی بخش و نظارت بر فعالیتهای صنفی و حرفه ای اعضای سازمان را از جمله اهم اهداف سازمان  هستند.

انتهای پیام/ح

صدور پروانه بهره برداری برای واحد های تولید دام وطیور آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.