تفکر انقلابی موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هر جا که تفکر انقلابی وجود داشت دشمنان نتواستند برنامه‌ریزی کنند و نقشه‌های آنان با شکست مواجه شد.

 تفکر انقلابی موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی استاد حوزه و دانشگاه  ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: هر جا که تفکر انقلابی وجود داشت دشمنان نتواستند برنامه‌ریزی کنند و نقشه‌های آنان با شکست مواجه شد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد غلط برخی از افراد زاویه‌دار با مقام معظم رهبری گفت: تاریخ نشان داده این اشخاص جز اینکه به خودشان ضربه می‌زنند به نظام هم ضربه می‌زنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: تفکر وابسته به غرب تفکر بی‌معنا و غلطی است و نباید برخی از مسئولین آب به آسیاب دشمن بریزند.

وی افزود: در تاریخ کسانی بودند که برای انقلاب اسلامی فداکاری کردند و جان دادند مانند میرزا کوچک خان جنگلی و حضرت امام(ره)  که برای ما الگو هستند.

فلاحی ابراز داشت: تفکر انقلابی یعنی مجاهدت و تلاش برای عزت انقلاب و خنثی کردن برنامه‌های دشمن است.

وی در ادامه به تفکر انقلابی در سوریه اشاره کرد و گفت: اگر تفکر انقلابی و هدایت‌های مقام معظم رهبری نبود داعش موفق می‌شد و اگر فکر و تلاش مدافعین حرم به ویژه حاج قاسم سلیمانی و شهید «حاج حسین همدانی» نبود این پیروزی حاصل نمی‌شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به رویش‌های انقلاب گفت: کسانی که با ولایت بودند و تفکر انقلابی در تمام عرصه‌ها داشتند و گوش به رهبرشان دادند این افراد در هر جایی که انقلاب به خطر افتاد ناجی بودند.

وی عنوان کرد: ما امروز نیاز به تفکر انقلابی در دانشگاه ها و مدارس و حتی در تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها داریم.

فلاحی ابراز داشت: ملت ما ملتی بزرگ و ولایتمدار هستند و هر قدر به این ملت الهی خدمت کنیم ثمرات آن را خواهیم دید.

انتهای پیام/خ

خنثی شدن نقشه های دشمن  با تفکر انقلابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار