انصاری در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران:

وظایف سازمان تعزیرات برای مردم ناشناخته است

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وظایف سازمان تعزیرات پس از گذشت 23 سال فعالیت هنوز برای مردم ناشناخته است.

وظایف سازمان تعزیرات برای مردم ناشناخته استبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعزیرات استان تهران که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: مردم نیازمند دریافت خدمت از سوی تعزیرات حکومتی هستند و ما هم باید به نقش آفرینی خود در این حوزه دقت کنیم و ببینیم تا چه اندازه تدابیر و برنامه‌های تعزیرات اثرگذار بوده و باید بر این موضوع متمرکز شویم که آیا انتظارات مردم از تعزیرات محقق شده یا خیر و در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: اگرچه شرح وظایف سازمان تعزیرات برای قضات و نیروهای آن شناخته و تعریف شده است، اما با گذشت 23 سال از فعالیت این نهاد وظایف اصلی تعزیرات برای مردم مشخص نیست و اغلب اوقات به دلیل عدم اطلاع مردم از وظایف تعزیرات، آن‌ها از این نهاد انتظاراتی دارند که جزء وظایفش محسوب نمی‌شوند.

دسترسی مردم به تعزیرات باید افزایش یابد

رئيس سازمان تعزيرات حكومتی با اشاره به اینکه دسترسی مردم به تعزیرات باید افزایش یابد، بیان کرد: فلسفه ما بر اساس قانون، نظارت و کنترل بر امور مردم است و در همین راستا سازمان تعزیرات باید در بخش های مختلف خود را روزآمد کند و از این پس به دنبال کار جهادی هستیم.

 وی افزود: نظارت های ما چندوجهی، گره خورده یا هیئتی است و برای برگزاری یک گشت باید سایر دستگاه های نظارتی هم باشند تا گشت برگزار شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بنابر تکالیف قانونی بخشی از پرونده های قاچاق به تعزیرات می آیند و رسیدگی می شوند، البته بعضی از پرونده ها هزینه زیادی دارند، اما مهم این است که برای مردم اثربخشی خوبی دارند و حال به قوت به کار خود ادامه می دهیم.

وی در پایان عنوان کرد: تهران خط مشی سایر استان‌ها را ترسیم می کند و اقدام شایسته محمدی این خط مشی را ترسیم کرده است،

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار