ضرورت رعایت نظم و انضباط در نیروهای مسلح

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: اخلاص، ولایتمداری و اقتدار اجتماعی مشخصه برجسته کارکنان یگان ویژه است.

ضرورت رعایت نظم و انضباط در نیروهای مسلح

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در حاشیه بازدید از یگان ویژه انتظامی استان با اشاره به لزوم رعایت نظم و انضباط در نیروهای مسلح، اعلام کرد: انضباط از ارکان اساسی و مهمی است که پلیس باید به آن مقید باشد چرا که انضباط در حقیقت رساله عملی نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی افزود: داشتن ظاهری آراسته و منظم که بتواند نظم و انضباط یک نیروی پلیس و همچنین اقتدار یگان ویژه را به نمایش بگذارد، باعث افزایش احساس امنیت، احساس اعتماد مردم به پلیس خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام سیمای ظاهری کارکنان نیز یکی از شاخصه های اصلی بروز معنویت در راستای ارتقاء سطح انضباط ظاهری، معنوی و عینیت بخشیدن به اهداف سازمانی دانست و اظهارداشت: داشتن انضباط در دو جنبه مادی ومعنوی برای کارکنان نیروی انتظامی که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارند امری ضروری است.

میرزابیگی پلیس را الگوی مردم دانست و گفت: یک مامور جدا از وظیفه ای که در برقراری نظم  و آرامش جامعه دارد همیشه برای مردم الگو است  وباید مراقب رفتار خود باشد.

میرزابیگی اضافه کرد: یکی از تفاوت های پلیس جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان داشتن روحیه دین باوری و ولایت پذیری و تقوی و تعهد کاری است که در این راستا فرماندهان باید عامل تقویت کننده این موضوع باشند تا بتوانند از کارکنان زیر مجموعه خود حفاظت و صیانت کنند.

انتهای پیام/اس

رعایت نظم و انضباط در نیروهای مسلح یک ضرورت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.