بخشودگی جرایم عیدانه مالیاتی به مودیان استان مرکزی

مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی از بخشودگی جرائم مالیاتی به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام خبرداد.

عباس مزیکی مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام طرح بخشودگی جرایم مودیان مالیاتی تا پایان دی ماه در استان مرکزی اجرا می‌شود.

مزیکی افزود: به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و به منظور تکریم مودیان محترم مالیاتی؛ آن دسته از مودیان گرامی استان مرکزی که تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام نمایند، می‌توانند از حداکثر بخشودگی جرایم مالیاتی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس ماده 121 قانون برنامه پنجساله پنجم، آندسته از اصناف و مودیان مالیاتی که از سال 92 لغایت 94 مشمول نصب سامانه های صندوق فروشگاهی می باشند این گروه از افراد به منظور برخورداری از بخشودگی مالیاتی به میزان 10 درصد مالیات ابرازی عملکرد، اجتناب از تعلق جرایم مالیاتی تا پایان دیماه فرصت دارند با مراجعه به www.tax.gov.ir نسبت به ثبت درخواست تخصیص و ثبت شماره شناسه در سامانه اقدام کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی ادامه داد : با توجه به شرایط خاص اقتصادی که برای مودیان وجود دارد اداره مالیات این مساعدت را در حق مودیان انجام داده است.

انتهای پیام /ج


بخشودگی جرایم مالیاتی مودیان استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.