فریاد شیران: جهانیان عاشق مصاحبه و دیده شدن است

پیشکسوت فوتبال گفت: جهانیان اعجوبه است، او عاشق مصاحبه و دیده شدن است.

فریاد شیران: جهانیان عاشق مصاحبه و دیده شدن استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ناصر فریاد شیران پیشکسوت فوتبال با کنایه خطاب به هیات واگذاری باشگاه نفت گفت: به کمیته واگذاری تیم نفت تهران و مجمع باشگاه موسسه فرهنگی و ورزشی نفت به خاطر کارهایشان تبریک می گویم. قبل از ورود جهانیان برای خرید باشگاه نفت، او حتی یک بارهم وارد یک ورزشگاه نشده بود. تعجب می کنم امروز که بحث تجربه و تخصص است، مجمع باشگاه نفت چرا افراد غیر متخصص را به کار می گیرد که باشگاه نفت را واگذار کنند.

او افزود: مربیان باشگاه نفت مانند طرح زوج و فرد تعویض می شوند. با اسامی بازی می شود. با افرادی صاحب نامی مانند علی کریمی و درخشان بازی می شود. چرا باید باشگاه به کسی واگذار شود که صاحب کارواش است. دفتر باشگاه داخل تعمیرگاهی است که در آن جا صافکاری و رنگ کاری ومکانیکی انجام می دهند. مشخص نیست تاجیک با جهانیان چه رابطه ای دارد که باشگاه قدیمی نفت را با چنین سابقه ای به دست جهانیان که عشق مصاحبه و دیده شدن است سپرده است. همین افراد باعث حذف نفت از آسیا شدند.

فریاد شیران اضافه کرد: نفت در بدترین حالات در لیگ برتر مانده است. جهانیان از روز اولی که باشگاه نفت را خرید اعلام کرد این باشگاه 33 میلیارد بدهی دارد. تاجیک اعلام کرد 33 میلیارد پول خرد جهانیان هم نیست. اگر نفت سقوط کند این تیم سه میلیارد نیز به فروش نمی رود.

پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: 30 میلیارد بدهی از زمان علی دایی، منصوریان، علی کریمی ، درخشان و آکادمی ایجاد شده است. شخصا برای گرفتن بدهی زحمتکشان باشگاه نفت جلوی وزارت نفت می روم و پولشان را از حلقوم آقایان بیرون می کشم.

 انتهای پیام/

اظهارات فریاد شیران درباره وضعیت نفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار