برگزاری مسابقات ورزشی در شهر جوکار

مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهر جوکار برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزشی در شهر جوکاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ درهفته بسیج یک دوره مسابقات فوتسال در دو رده سنی پایه و بزرگسالان -والیبال و تنیس روی میز در سالنهای شهدای ازندریان و شادروان محمد عارفی جوکار برگزار شد.

مسابقات فوتسال به صورت چهارجانبه  برگزار شد که تیمهایی از روستاههای کسب ،پیرمیشان ،قشلاق وشوشاب برای کسب رتبه برتر به مصاف هم رفتند که در پایان تیمهای کسب ،پیر میشان و قشلاق به ترتیب مقامهای اول تا سوم این مسابقات را از ان خود کردند.

مسابقات تنیس روی میز با شرکت 8 نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی جوکار برگزار شد که شرکت کنندگان به صورت تک حذفی با هم به رقابت پرداختند که در پایان محمدرضا فراهانی وعلیرضا تاجوک مقام های اول و دوم این مسابقات را کسب کردند.

مسابقات فوتسال رده های پایه نیز با شرکت 7 تیم در سالن شهدای این شهر برگزار شدکه تیمهای برق ،نفت،الوند،امید ،فولاد،متحد زاگرس و شاهین از روستاهها و بخشهای اطراف شرکت داشتند و به صورت دوستانه برای کسب مقام برتر در دو روز به مصاف هم رفتند که پس از دیدارهایی جذاب و دیدنی تیمهای متحد زاگرس ، نفت و برق به ترتیب مقامهای اول تا سوم این مسابقات را کسب نمودند و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات به تیم قهرمان متحد زاگرس اهداء گردید.

مسابقات والیبال نیز بین دو تیم الف و ب دبیرستان علم و صنعت شهر ازندریان در سالن ورزشی این شهر برگزار گردید که تیم الف دبیرستان علم و صنعت توانست در یک بازی حساب شده و دیدنی فاتح این دوره از مسابقات شود .

انتهای پیام/غ

درهفته بسیج مسابقات ورزشی درشهر جوکار ملایر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.