خاطره خوش جوان زلزله‌زده از دیدار رهبر در برنامه فرمول یک +فیلم

جوان زلزله‌زده‌ای به نام خالد، در برنامه فرمول یک، به بیان زیباترین لحظه‌ای که پس از وقوع زلزله کرمانشاه تجربه کرده بود پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه فرمول یک روز شنبه میهمان مردم زلزله زده کرمانشاه بود و از روستای صد در صد تخریب شده جابری، برنامه  را به طور مستقیم روی  آنتن برد.

در این برنامه سید علی ضیاء مجری برنامه با مردم زلزله زده‌ای که برای تماشای برنامه به محل ضبط آمده بودند و به عنوان مهمان در برنامه حضور داشتند به گپ و گفت پرداخت و از اوضاع و احوال آنها باخبر شد. در این میان جوانی به نام خالد قادری  با ضیا گفتگو کرد و به بیان مشکلات و شرایط سخت خانواده اش در این روزها از جمله نبود کانکس پرداخت.

در برنامه یکشنبه فرمول یک که باز هم از همین روستا روی آنتن رفت، ضیا از حل شدن مشکل و اهداء کانکس به خانواده او خبر داد.

 خالد  از کسانی که این شرایط را فراهم کردند تشکر کرد و گفت:  من در این بیست روز چیزهایی دیدم که اصلا قابل باور نبود. یکی از آنها لمس دست مبارک رهبر و دیگری دیدار و زیارت بزرگان مملکت بود.  پدرم در این حادثه فوت شد، خواهرم پیوند پا شد، برادر کوچکترم سه تا از دنده‌هایش شکست، برادر 13 ساله ام مچ پایش و 2 انگشتش آسیب دید و کل خانه مان ویران شد و خودم تا دو روز آب نخوردم".

در ادامه  صحبت های خالد را مشاهده می کنید.


گفتنی است؛ صبح روز یکشنبه علی ضیاء به چادر خالد رفت و از نزدیک  اوضاع زندگی آنها  را مشاهده کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۲۰:۲۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
خدا به داد همشون برسه، تو این سرما.ان شا الله همشون کانکس دار بشن
آخرین اخبار