سرهنگ ناصری نژاد خبر داد

دستگیری کیف قاپ حرفه ای با 6 فقره سابقه سرقت

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، ضمن اشاره به خبر دستگیری یک سارق کیف قاپ حرفه ای در محدوده میدان تجریش، گفت: این سارق در بازجویی های انجام شده به 6 فقره سرقت در یک روز اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش اظهار کرد: عصر روز گذشته یکی از شهروندان به ماموران گشت انتظامی مستقر در میدان تجریش مراجعه و اظهار داشت که در محدوده شمال میدان مذکور در حال تردد بوده که یک کیف قاپ موتورسوار از وی سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه امکان داشت هنوز سارق از محدوده استحفاظی خارج نشده باشد، ماموران مشخصات ارائه شده از سوی مالباخته را مورد بررسی قرار داده و ضمن گشتزنی در محدوده مذکور، افراد مشکوک را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه این سارق موتورسواری در خیابان ولیعصر(عج) شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت و در یکی از کوچه های اطراف محله مذکور متوقف و در حالی که سعی داشت با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله کند، بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ ناصری نژاد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه هرگونه ارتکاب جرمی را منکر شد، اما پس از روبرویی با مالباخته به جرم خود اعتراف و همچنین به 6 فقره سرقت و کیف قاپی دیگر در همان روز نیز اعتراف کرد.

به این ترتیب پرونده متهم تکمیل و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکانشان به آن‌ها بازپس داده شد و متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای موتورسوار در میدان خیابان تجریش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار