کاهش جرایم در هشت ماهه نخست امسال در استان زنجان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کاهش چشمگیر جرایم در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگان جوان از زنجان ؛ سردار اسکندر مؤمنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های صورت گرفته استان زنجان رتبه خوبی داشته است گفت: در هشت ماهه نخست امسال جرائم در این استان کاهش یافته است.
سردار مؤمنی با بیان اینکه نیروی انتظامی بخشی از نیرو‌های مسلح است، اما یک تفاوت عمده با بقیه نیرو‌های نظامی دارد و آن این است که نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد، افزود: هر انسانی که پای خود را از منزل به بیرون می‌گذارد به نحوی با نیروی انتظامی در ارتباط است.
وی با اشاره به اینکه گستردگی ارتباط نیروی انتظامی با مردم قابل مقایسه با هیچ ارگان و سازمانی نیست، بیان کرد: همچنین از نظر گستردگی جغرافیایی نیز نیروی انتظامی عملکرد وسیع دارد و قابل مقایسه با سایر سازمان‌ها نیست.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه ارتباط مردم این الزام را بیشتر می‌کند که به علت ارتباطات بسیار، دقت در امور بیشتر شود، گفت: به همین علت است که برخورد نیرو‌ها با مردم بسیار مهم است.
سردارمومنی با اشاره به پیاده روی گسترده اربعین گفت:: بیش از ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های انتظامی ماموریت اربعین را انجام دادند و با تلاش صورت گرفته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم در این مراسم حضور یافته و بدون کوچکترین مشکلی برگشتند.
وی مأموریت نیروی انتظامی را بسیار سنگین و گسترده اعلام کرد و گفت: اما این یک فرصت و تهدید است، چون باید مراقبت بسیاری از آن شود، از همین رو باید به انجام مأموریت درست در این بخش توجه شود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه خدمت به مردم وظیفه نیروی انتظامی است، افزود: ما باید احساس کنیم، که در خدمت‌رسانی به مردم، در واقع سرمایه اجتماعی را افزایش داده و اعتماد مردم را بیشتر کرده‌ایم.
سردار مؤمنی با بیان اینکه امروز اگر پلیس تقاضایی از مردم دارد، بلافاصله انجام می‌شود، تصریح کرد: این امر نشان از ارتباط تنگاتنگ و برخورد خوبی بوده که این نیرو‌ها با مردم داشته‌اند.
وی  با بیان اینکه معدل جرائم در استان کاهش یافته است، گفت: امیدواریم با همت نیرو‌ها این موضوع بهتر از قبل شود.

 

انتهای پیام/ع

 

گستردگی ارتباط نیروی انتظامی با مردم قابل مقایسه با هیچ ارگان و سازمانی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.