در واکنش به کشته‌شدن علی عبدالله صالح؛

سخنگوی رسمی انصارالله یمن: خطرناک‌ترین توطئه متجاوزان خنثی شد

سخنگوی رسمی انصارالله یمن تاکید کرد خطرناک‌ترین برگ دشمنان از میان رفت و مردم یمن به خوبی از این امتحان سربلند بیرون آمدند.

سخنگوی رسمی انصارالله یمن: خطرناک‌ترین توطئه متجاوزان خنثی شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه المسیره گفت علی عبدالله صالح خیانت کرد و در آخرین مصاحبه تلویزیونی خود با نادیده گرفتن قواعد شراکت، از متجاوزان پیش افتاد و انصارالله را به امور غیر واقعی متهم کرد.

عبدالسلام تاکید کرد این امارات عربی متحده بود که صالح و نزدیکان او را به این فلاکت دچار کرد در حالی که برخی از اعضای شریف حزب کنگره یمن خود را از این توطئه دور نگه داشتند. وی افزود ما تاکید می کنیم که همه باید به هوش باشند تا مبادا فریب توطئه دشمنان را بخورند. ما از بزرگان و شیوخ قبائل قدردانی می کنیم که با آگاهی با توطئه اخیر برخورد کردند. به یاری خداوند خطرناک ترین برگ دشمنان از میان رفت و مردم یمن به خوبی از این امتحان سربلند بیرون آمدند و با آگاهی کامل با آن برخورد کردند و این تاکیدی بر پیروزی مردم یمن است زیرا ما دو راه بیشتر نداریم، یا پیروزی و یا شهادت.

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن گفت متجاوزان سعودی برخلاف حق به ما حمله کردند و این در حالی است که ما همواره خواستار راه حل سیاسی بوده ایم و همچنان هستیم با این حال ما در برابر حملات متجاوزان از خود دفاع می کنیم. پیام ما به اعضای شریف حزب کنگره یمن این است که ما خطای صالح را به پای همه نمی نویسیم و اعضای شریف حزب کنگره یمن همچنان در دولت نجات ملی سهیم هستند و ما خواستار همکاری با آنان و با همه نیروها برای مقابله با دشمنان متجاوز هستیم. محمد عبدالسلام افزود ما باید مراقب باشیم تا هیچ متجاوزی نتواند ما را در داخل هدف قرار دهد و بین ما اختلاف ایجاد کند. وی در پایان تصریح کرد شورای عالی سیاسی اوضاع را پس از کشته شدن صالح زیر نظر دارد و همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با همکاری همه نیروهای یمنی خطرات را پشت سر بگذارد و اصلاحات سیاسی را پیش ببرد.

 

انتهای پیام/

 

صحبت های سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به کشته‌شدن علی عبدالله صالح

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار