دبیر اجرایی حزب اسلامی کار تبریز؛

برخی ورشکسته های سیاسی درصدد لطمه زدن به همبستگی ملی هستند

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار تبریز گفت: برخی از ورشکستگان سیاسی با ایجاد تفرقه بین مردم درصدد لطمه زدن به همبستگی ملی لطمه هستند تا از آن به نفع خود بهره برداری کنند.

برخی ورشکسته های سیاسی درصدد لطمه زدن به همبستگی ملی هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رضا عظیم آذری دبیر اجرایی حزب اسلامی کار تبریز، در نشستی در جمع اعضای این حزب با ارایه گزارشی از فعالیت های یک سال گذشته، گفت: حزب اسلامی کار همواره یار و یاوری مطمئن برای خادمین واقعی در سطح ملی و استانی بوه است.


وی اظهارکرد: شرایط فعلی کشور از جمله استان آذربایجان شرقی ایجاب می کند که به لحاظ فرهنگ سیاسی فعالیت های بیشتری صورت گیرد که این مهم برای توسعه و پیشرفت کشور بسیار مهم است.


وی افزود: این مهم بطور قطع با وحدت رویه و پرهیز از منافع فردی و با رویکرد توجه به منافع ملی بدست می آید.


عظیم آذری تاکید کرد: ما باید به عنوان حزبی برخاسته از میان مردم و پایبند به اصول انقلاب اسلامی به گونه‌ای حرکت کنیم که کشور را در برابر این حرکات که با تهدید و تهمت همراه بوده حفظ کنیم.


وی بابیان اینکه حزب اسلامی کار در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز نیز در پی ایجاد مودت، صمیمیت و همدلی میان همه گروه های سیاسی و فراهم کردن بستر برای ابراز نظر و عقیده همه تشکل هاست، گفت: در آن صورت است که می توانیم در راستای توسعه سیاسی، رونق اقتصادی و رفع مشکلات به درستی حرکت کنیم .


وی ادامه داد: باید از تک گفتاری پرهیز و شرایطی را در جامعه پدید آوریم که امکان انتخاب‌های گوناگون وجود داشته باشد.


عظیم آذری حضور فعال حزب اسلامی کار تبریز در شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی و ستادهای انتخاباتی این شورا در انتخابات 29 اردیبهشت ماه سالجاری و نیز تشکیل سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار آذربایجان شرقی با مسئولیت مهندس محمودی، حضور فعال اعضای حزب اسلامی کار تبریز در آیین ها و گردهمایی های مختلف را از عمده فعالیت های این حزب طی یک سال گذشته خواند و گفت: در این انتخابات با رأی قاطع مردم یکی از اعضای هیئت موسس و شورای مرکزی حزب اسلامی کار تبریز به عضویت شورای اسلامی کلانشهر تبریز در آمد که موفقیتی مهم برای این تشکل می باشد و ما باید با کادرسازی نیروهای حزبی و معتقد را وارد عرصه های اجرایی کنیم.


وی به ضرورت تشکیل خانه احزاب استان آذربایجان شرقی و تسریع در این امر اشاره کرد و گفت: فعالیت ها برای تشکیل خانه احزاب استان آذربایجان شرقی در حال انجام است و به تازگی پیش نویس اولیه اساسنامه آن برای ارایه شده و حزب اسلامی کار تبریز نیز در جلسات تدوین این اساسنامه که با حضور احزاب فعال استان تشکیل شده، به طور منسجم حضور داشته است.


عظیم آذری به برگزاری کنگره سراسری حزب اسلامی کار در اواخر آذرماه جاری اشاره کرد و گفت: فعالیت های مربوط به برگزاری این کنگره از ماه های قبل آغاز و به تازگی نیز روسای کمیسیون های کنگره حزب اسلامی کار شامل کمیسیون اساسنامه و مرامنامه، کمیسیون تلفیق و قطعنامه، کمیسیون اقتصادی، کمیسیون اجتماعی و فرهنگی، کمیسیون سیاسی و کمیسیون طرح و برنامه انتخاب شده اند که بر این اساس اعضای شورای مرکزی و مشورتی حزب اسلامی تبریز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارایه به این کنگره تهیه و ارایه خواهند کرد.


کریم صادق زاده عضو شورای اجرایی و موسس حزب اسلامی کار تبریز هم با بیان اینکه حزب اسلامی کار به عنوان تشکلی سیاسی با تفکر و رویکرد اصلاح طلبی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: حزب اسلامی کار در راستای فعالیت های سیاسی خود به ویژه در دولت تدبیر و امید و پس از گذر از دوران سخت سیاسی و اقتصادی دولت احمدی نژاد با همدلی و یکپارچگی با حمایت از دولت تدبیر و امید و اتخاذ مواضعی همسو با دیگر احزاب اصلاح طلب تلاش داشته است.


وی تأکید کرد: حزب اسلامی کار هیچگاه در این حرکت خود ناامید نشده و به رسالت خود که همان حرکت در ترویج تفکر اصلاح طلبی در جامعه بوده ادامه داده است.


وی با بیان اینکه حزب اسلامی کار تبریز با پشتیبانی های مرکز همراه با خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در شورای اصلاح طلبان استان حضوری موثر داشته است، گفت: در انتخابات مجلس علی رغم رد صلاحیت های گسترده حدود 40 درصد کرسی های مجلس در آذربایجان شرقی و 50 درصد در شهر تبریز به کاندیداهای شورای اصلاح طلبان تعلق دارد.


وی ادامه داد: همچنین در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در کنار ستاد آقای دکتر روحانی با همراهی و تشکیل ستادهای فرعی ایفای نقش کردیم.


صادق زاده گفت: در انتخابات اخیر شوراهای اسلامی کلانشهر تبریز نیز که بخش عمده ای از فعالیت شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی به شهر تبریز اختصاص یافته بود کاندیداهای معرفی شده این شورا از 13 کرسی ، 8 نماینده که بنده نیز به عنوان یکی از خادمین این مجموعه توانستیم به شورای پنجم راه پیدا کنیم البته از بین سایر کاندیداهای اصلاح طلبان در شورای شهر تبریز به جز یک نفر بقیه نیز به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه هنوز آن طوری که باید و شاید فرهنگ رای دادن به لیست واحد در میان اقشار مختلف جامعه معمول نشده است، اظهار امیدواری کرد: با فرهنگ سازی و تلاشی که در این زمینه انجام می شود این عرف از اقبال بیشتری روبرو شود.


دیگر اعضای حزب اسلامی کار تبریز در این نشست برگزاری برنامه های آموزشی برای اعضاء، بسترسازی برای حضور چهره‌ها و کادرهای آموزش دیده حزبی در عرصه های مختلف و اعطای اختیارات بیشتر به استان‌ها و شهرستان‌ها را خواستار شدند.


اعضای شورای اجرایی حزب اسلامی کار تبریز در آستانه برگزاری کنگره سراسری این حزب در اواخر آذرماه در نشستی به بررسی مسایل پیش رو و ارایه پیشنهادات به این کنگره پرداختند.

 

انتهای پیام/خ

 

ایجاد تفرقه بین مردم درصدد لطمه زدن به همبستگی ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار