جذب نیرو در شهرداری شاهین‌شهر 3 برابر بیش از حد معمول بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: شهرداری شاهین‌شهر با هزار و 500 نیروی کار رسمی و قراردادی، 3 برابر چارت سازمانی نیرو جذب کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد مختاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرداری شاهین‌شهر با هزار و 500 نیروی کار رسمی و قراردادی، 3 برابر چارت سازمانی نیرو جذب کرده است.

وی چارت سازمانی نیروی انسانی مصوب شهرداری را 486 نفر بیان کرد و افزود: با افزایش نیروهای سازمانی، بودجه عمرانی شهرداری شاهین‌شهر کاهش‌یافته و هم‌اکنون 75 درصد بودجه مصوب، برای تأمین بودجه‌های جاری هزینه می‌شود.

رئیس شورای شهر شاهین‌شهر، حقوق پرداختی ماهیانه به نیروهای شهرداری را 6 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تا پیش از فعالیت شورای شهر پنجم در شهرداری مرسوم بوده است که نیروهای به کار گرفته‌شده، چه‌کار مفیدی انجام می‌دادند و چه انجام نمی‌دادند، ماهانه 175 ساعت اضافه‌کار ثابت دریافت می‌کردند.

وی از توزیع ناعادلانه خدمات شهری در محلات این شهر انتقاد کرد و عنوان داشت: احداث فرهنگ‌سراهای متعدد با هزینه‌های ده‌ها میلیاردی، یکی از مواردی است که اجرای طرح‌های خدمات شهری را در محلات نوساز و کمتر برخوردار به تأخیر انداخته است.

مختاری ادامه داد: از دلایل دیگر برخوردار نبودن محلات مسکن مهر، نسیم، شهرک گلدیس و هشت‌بهشت به این دلیل بوده است که بنیاد مسکن و اداره‌های راه و شهرسازی ، اسناد این اراضی و حقوق و عوارض این مناطق مسکونی  را به شهرداری تحویل نداده و پرداخت نکرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری 28 طرح عمرانی نیمه‌تمام با 40 میلیارد تومان در دست اجرا دارد و 24 طرح دیگر را تا پایان امسال شروع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار