اعلام حمایت کامل ترامپ از سیاستمداری که به تجاوز جنسی متهم شده است

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از نامزدی «روی مور» جمهوری‌خواه در انتخابات مجلس سنای این کشور به طور کامل حمایت می‌کند.

اعلام حمایت کامل ترامپ از سیاستمداری که به تجاوز جنسی متهم شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (دوشنبه) اعلام کرد از نامزدی «روی مور» جمهوری‌خواه از ایالت آلاباما، در انتخابات مجلس سنای این کشور به طور کامل حمایت می‌کند. این در حالی است که روی مور متهم است در 32 سالگی و زمانی که دستیار دادستان ایالتی بود به چندین دختر نوجوان تجاوز کرده است.

در گزارش آسوشیتد پرس آمده است ترامپ با نادیده گرفتن اتهامات مطرح شده علیه این سیاستمدار جمهوری خواه مبنی بر سوء استفاده جنسی او از دختران نوجوان، اعلام کرد به این دلیل از روی مور حمایت می کند که به رأی او در کنگره نیاز است. رئیس جمهور آمریکا دوشنبه در توییتی نوشت: خوددداری دموکرات ها از دادن حتی یک رأی به لایحه کاهش گسترده مالیات نشان می دهد چرا ما به پیروزی روی مور جمهوری خواه در آلاباما نیاز داریم.

نگارنده گزارش در ادامه می افزاید توییت امروز ترامپ قوی‌ترین نمایش حمایتش از روی مور از زمان مطرح شدن اتهامات جنسی علیه این سیاستمدار جمهوری خواه است. پس از افشای فساد اخلاقی روی مور، بسیاری از جمهوری خواهان از وی خواسته اند از نامزدی در انتخابات مجلس سنا کناره‌گیری کند.

مدت زمان کوتاهی پس از آنکه ترامپ توییت خود را منتشر کرد، روی مور نیز در پیامی توییتری از او قدردانی کرد. این سیاستمدار جمهوری خواه در توییت خود نوشت طرح «آمریکا مقدم است» در نهایت پیروز خواهد شد و افزود بی‌صبرانه در انتظار یاری رساندن به رئیس جمهور آمریکا برای خشکاندن مرداب (فساد) است!!!

ترامپ همچنین پیش‌تر در یک پیام توییتری داگ جونز، رقیب دموکرات روی مور در انتخابات سنا، را هدف حمله لفظی خود قرار داده بود. او در این توییت جونز را عروسک خیمه شب بازی نانسی پلوسی و چاک شومر خوانده بود. رئیس جمهور آمریکا همچنین هشدار داده بود راهیابی جونز به مجلس سنا طرح های مالیاتی، نظامی، قضایی و مرزی و بسیاری دیگر از برنامه های جمهوری خواهان را دچار مشکل خواهد کرد.

توییت امروز ترامپ در حمایت از این سیاستمدار جمهوری خواه در حالی منتشر می شود که پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه روی مور، رئیس جمهور آمریکا به مدت چندین هفته از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کرده بود.

 

انتهای پیام/

ترامپ حمایت خود را از سیاستمدار جمهوری‌خواه متهم به فساد اخلاقی اعلام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار