خانم‌ها بخوانند؛

روایت شگفت انگیز بانوان کارآفرین و موفق ایران

بانوان موفق بسیار زیادی در کشور وجود دارند که سبب اشتغال و کارآفرینی برای هموطنان خود شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛   حوزه کیلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی و مهارت زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آنها قرار دهد.

هرساله کنفرانس بانوان کارآفرین به کمک نهاد‌های مختلف برگزار می‌شود و بانوان موفق و کار آفرین مشخص می‌شوند در این مطلب به بیوگرافی و موفقیت‌های کوتاه ۱۰ تن از بانوان موفق می‌پردازیم تا اهمیت کارشان هر چه بیشتر مشخص شود. آن‌ها مدیرانی موفق، مادرانی مهربان و همسرانی وفادار و اهل خانواده اند و وقتی اینگونه به زندگی بانوان کارآفرین ایرانی نگاه می‌کنید، اهمیت موفقیت شان چند برابر می‌شود.

یاسمن مویدی

یاسمن مویدی موفق به ایجاد مجموعه‌ای شده است که برای ۴۰۰۰ بانو شغل ایجاد کرده است، وی با تحصیلات کارشناسی، گروه کالایی تجهیزات ورزشی را مدیریت می‌کند که در سال ۱۳۴۸ تاسیس شده است. مویدی عضو هیئت رئیسه چندین مجموعه و موسسه و انجمن در ابعاد ملی و بین المللی است و تاکنون دو جایزه مهم را برای موفقیت‌ها و کارآفرینی و ایجاد اشتغال دریافت کرده است.

مرضیه سنوئی محصل

مرضیه سنوئی محصل کارشناس شیمی است و در گروه کالایی صنایع غذایی فعالیت می‌کند و مدیرعامل یک شرکت داروسازی است که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است؛ او عضو فعال انجمن گیاهان دارویی، عضو هیئت مدیره کانون کارآفرینان کشور، عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عضو انجمن مدیران استان خراسان، عضو هیئت مدیره کانون زنان بازرگان، عضو اتحادیه صادرکنندگان کشور، عضو شبکه ملی گیاهان دارویی، عضو و رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان دارو‌های گیاهی خراسان، عضو انجمن تولیدکنندگان دارو‌های گیاهی کشور و عضو انجمن توسعه و ترویج تولید و تجارت محصولات حلال است، وی همچنین موفق به دریافت گواهی عنوان واحد فناور برتر در پارک‌های علم و فناوری کشور، لوح تقدیر از استانداری خراسان رضوی، تاییدیه علمی از پژوهشکده، لوح تقدیر از اتاق بازرگانی به عنوان بانوی برتر صنعت، عنوان واحد نمونه از جهاد کشاورزی خراسان، عنوان واحد نمونه از اداره نظارت خراسان و چندین لوح و گواهینامه دیگر شده است.

آزاده داننده

 آزاده داننده با تحصیلات لیسانس مهندسی و علوم کامپیوتر در گروه کالایی ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند و مدیرعامل یک شرکت فناوری است که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و یک مجموعه موفق و شناخته شده در این حوزه است.داننده عضو هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و عضو انجمن زنان کارآفرین است و محیط کاری مجموعه‌ای که مدیریت می‌کند کاملا زنانه و موفق است.

 بانوان کارآفرین و موفق ایران را بشناسید


زهره صداقت سلطان آبادی

زهره صداقت سلطان آبادی مجموعه‌ای را مدیریت می‌کند که در آن تنها بانوان سرپرست خانواده و یا زنان بدسرپرست فعالیت می‌کنند. او که در حوزه منسوجات فعالیت می‌کند، فوق دیپلم مدیریت کسب و کار است و واحد تولیدی اش را در سال ۱۳۸۵ تاسیس کرده است، سلطان آبادی عضو مجامع امور صنفی بانوان خیاط است و تاکنون جوایز مهمی را از استانداری خراسان گرفته است.

زلیخا عادلی

زلیخا عادلی تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است و مدیر یک آموزشگاه فنی - حرفه‌ای است.عادلی عضو شورای آموزشی، طراح و ممیزی سوالات، عضو هیئت امنای کانون کارآفرینان استان، رئیس کمیسیون بانوان کانون کارآفرینی استان گلستان، ناظر فنی نمونه، رابط و مشاور اداره تعاون شهرستان در فرمانداری و عضو انجمن کتابخانه عمومی است. او پیش از این نیز به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شده است.

 بانوان کارآفرین ایران/آشنایی با بانوان کارآفرین ایران /بانوان کارآفرین و موفق ایران را بشناسید

مرضیه مکرمی 

در مجموعه تحت مدیریت مرضیه مکرمی ۳۰۰ زن مشغول فعالیت هستند. او تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است و از سال ۱۳۸۹ شرکتی را تاسیس کرده و خود مدیرعامل آن است.لوح تقدیر از مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان روستایی و عشایری، دریافت لوح تقدیر از مرکز آموزش بازرگانی استان فارس، لوح تقدیر از فرمانداری شهرستان مرودشت، لوح تقدیر از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت و لوح تقدیر از مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور زنان از جمله جوایزی است که قبل از این جایزه کشوری به دست آورده است. مکرمی عضو جمعیت هلال احمر و مسئول صندوق اعتبارات زنان روستایی است.

فاطمه مقیمی

مقیمی دارای مدرک دکتراست و شرکت حمل و نقل خود در زمینه کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی را در سال ۱۳۶۸ تاسیس کرده است، وی موفق به اشتغالزایی برای ۳۶ زن در شرکت خود شده است، وی موفق به دریافت جایزه کار آفرین برتر جهان اسلام شده است.

بانوان کارآفرین ایران/آشنایی با بانوان کارآفرین ایران /بانوان کارآفرین و موفق ایران را بشناسید

سهیلا سلحشور کردستانی

 سهیلا سلحشور کردستانی دارای مدرک فوق دکترای تخصصی بیولوژی است و از فعالان شناخته شده و موفق گروه کالایی تجهیزات پزشکی و دارویی است.

بانوان کارآفرین ایران/آشنایی با بانوان کارآفرین ایران /بانوان کارآفرین و موفق ایران را بشناسید

فریال مستوفی

این بانوی کارآفرین دارای مدرک فوق لیسانس آمار است و شرکتی در حوزه معدن و صنایع معدنی را مدیریت می‌کند از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به عضویت در دوره هفتم و هشتم هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، نایب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، ریاست کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در دوره هشتم، ریاست کمیته سرمایه گذاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در دوره هشتم، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین و همچنین ریاست کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران و چین اشاره کرد.

بانوان کارآفرین ایران/آشنایی با بانوان کارآفرین ایران /بانوان کارآفرین و موفق ایران را بشناسید

 

 مرضیه سنوئی محصل

مرضیه سنوئی محصل کارشناس شیمی است و در گروه کالایی صنایع غذایی فعالیت می‌کند و مدیرعامل یک شرکت داروسازی است که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده است. او عضو فعال انجمن گیاهان دارویی، عضو هیئت مدیره کانون کارآفرینان کشور، عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عضو انجمن مدیران استان خراسان، عضو هیئت مدیره کانون زنان بازرگان، عضو اتحادیه صادرکنندگان کشور، عضو شبکه ملی گیاهان دارویی، عضو و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان دارو‌های گیاهی خراسان، عضو انجمن تولیدکنندگان دارو‌های گیاهی کشور و عضو انجمن توسعه و ترویج تولید و تجارت محصولات حلال است، وی همچنین موفق به دریافت گواهی عنوان واحد فناور برتر در پارک‌های علم و فناوری کشور، لوح تقدیر از استانداری خراسان رضوی، تاییدیه علمی از پژوهشکده، لوح تقدیر از اتاق بازرگانی به عنوان بانوی برتر صنعت، عنوان واحد نمونه از جهاد کشاورزی خراسان، عنوان واحد نمونه از اداره نظارت خراسان و چندین لوح و گواهینامه دیگر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار