مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

نهضت علمی امام صادق (ع) الگوی جامعی برای جهان اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: نهضت علمی امام صادق (ع) و مبارزه با جریانات انحرافی الگوی جامعی برای جهان اسلام است.

نهضت علمی امام صادق (ع) الگوی جامعی برای جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع فعالان تبلیغی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: ولادت آن حضرت مصادف با ولادت پیامبر رحمت و مهربانی است و از ابعاد و زوایای مختلف توانسته از چشمه جوشان نبوت و سیره ارزشمند اجداد خود به‌ویژه نبی مکرم اسلام بهره‌مند شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: امام جعفر صادق (ع) در زندگی پربرکت خویش به ‌عنوان شخصیتی که به رئیس مذهب تشیع لقب گرفت، توانست در احیای ارزش های دینی در جامعه الگوی برجسته باشد و خدمات ارزشمندی به جهان اسلام ارائه کند.

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که نهضت علمی امام صادق (ع) و مبارزه با جریانات انحرافی الگوی جامعی برای جهان اسلام است، ادامه داد: آن حضرت دارای صفات و ویژگی های منحصر به فردی است که هر یک از آنان الگوی گرانبهایی برای هدایت جامعه بشری هستند.

وی تاکید کرد: امام صادق (ع) با ایجاد یک جبهه فرهنگی در مقابل جریانات انحرافی، بنیانگذاری مکتب خانه های دینی و تربیت شاگردانی فاضل و ارزشمند توانست دین اجداد خود و پیامبر اسلام (ص) را حفظ کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ابتکارات و خلاقیت های امام صادق علیه السلام در مبارزه با جریان انحرافی و تهاجم فرهنگی در دنیای پر تلاطم امروزه هم اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام سروستانی افزود: حوزه های علمیه، مراجع و علما همان جریان علمی امام صادق هستند که نقش خود را در مقاطع مختلف به خوبی ایفا کرده اند.

وی نمونه بارز اثرگذاری مکتب امام صادق (ع) را انقلاب اسلامی عنوان کرد که رهبر این انقلاب کسی نبود جز، یکی از تربیت یافتگان مکتب امام صادق (ع) که در مقابل همه قدرت‌های طاغوتی قیام کرد.

انتهای پیام/پ

امام جعفر صادق (ع) الگوی جامعی برای جهان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.