فرماندار عسلویه:

تقویت ارتباط دانشگاه عسلویه با صنایع پارس جنوبی در اولویت است

فرماندار عسلویه با اشاره به وجود صنایع عظیم در منطقه پارس جنوبی عسلویه گفت: تقویت ارتباط دانشگاه عسلویه با صنایع پارس جنوبی در اولویت است.

تقویت ارتباط دانشگاه عسلویه با صنایع پارس جنوبی در اولویت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری بعدازظهر دیروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در عسلویه به جنبش دانشجویی و تاریخ آن پرداخت و اظهار داشت: جنبش دانشجویی پیشگام نهضت‌های اجتماعی و سیاسی تاریخ معاصر بوده و دانشگاه به عنوان اصلی‌ترین عنصر آگاهی بخش جامعه ، مسئولیتی حیاتی برای ایجاد فضایی پرنشاط و اعتلای فرهنگ سیاسی و اجتماعی هر جامعه دارد.

فرماندار عسلویه میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت را به عموم مسلمانان جهان تبریک گفت و وحدت را عامل پیروزی امت اسلام درعبور از تنگناها و فتنه‌های آسیب رسان به چهره اسلام رحمانی پیامبر مهربانی دانست .

نادری 16 آذر را به پاس بزرگداشت شهادت شهیدان شریعت رضوی ، قندچی و بزرگنیا در سال 1330 به عنوان روز دانشجو دانست و تصریح کرد: روز دانشجو نقطه عطف جنبش دانشجویی و نماد اسلام خواهی و استکبار ستیزی قشر جوان و دانش پژوه ایران است.

وی دانشجویان را به تقویت روحیه پرسشگری و نقد منصفانه و سازنده رهنمون ساخت وافزود :سیاست دولت بر ایجاد دانشگاهی پرنشاط و مطالبه‌گر است و هیچ تشکل دانشجویی را مخالف خود نمی‌بیند. اگر بتوان روحیه پرسشگری را در دانشگاه نهادینه کرد به سوی ابداع و تحول عظیم در روح جامعه حرکت می‌کنیم.

نادری ظرفیت دانشگاه های شهرستان عسلویه را که بیش از 7 هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند را فرصتی مناسب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط دانست.

فرماندار عسلویه با تاکید بر سرزنده بودن جامعه با مشارکت دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان عسلویه با ایجاد تشکل و سازمان‌های مستقل و منسجم برای آگاهی بخشی به جامعه حرکت کنند و دانشگاه سرزنده جامعه را از جبن و خمودگی خارج می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت مهم عسلویه در ایجاد صنایع عظیم گاز و پتروشیمی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش دانشگاه در توسعه و پیشرفت، تقویت ارتباط دانشگاه عسلویه با صنایع پارس جنوبی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.