گزارش المسیره از بازگشت آرامش به خیابان‌های صنعا

شبکه تلویزیونی المسیره گزارشی از بازگشت آرامش به خیابان‌های صنعا پخش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازشبکه تلویزیونی المسیره؛ پس از گذشت کمتر از یک ساعت از خاموش کردن آتش فتنه در صنعا پایتخت یمن خیابان‌های این شهر بار دیگر رنگ زندگی به خود گرفت و تعدادی از ساکنان و اهالی مناطق مختلف صنعا از دستاورد امنیتی بزرگ که با کمترین خسارت کسب شد ابراز شادمانی کردند.

خبرنگار این شبکه گفت: پس از گذشت اندک ساعاتی از پایان درگیری‌ها در منطقه حده در مرکز صنعا که شبه نظامیان وابسته به صالح در آن حضور داشتند زندگی به روال عادی خود بازگشته است و مردم ابراز خوشحالی می‌کنند و از انجام عملیات امنیتی سریع که به خطر حضور شبه نظامیان وابسته به صالح در صنعا پایان داد شگفت زده شده اند.

در ادامه گزارش سرلشکر عبدالحکیم الخیوانی معاون وزیر کشور یمن گفت: «به یاری خداوند متعال و با کمک تلاش‌های فرزندان این ملت عملیات پاکسازی شبه نظامیان وابسته به صالح و نابودی آنان انجام شد و امنیت در تمام مناطق پایتخت و همچنین اغلب استان‌های دیگر تأمین شد و ما به مردم یمن می‌گوییم این پیروزی بر شما مبارک باد، اکنون ملت یمن احساس امنیت می‌کند».

خبرنگار افزود: نیم ساعت پس از پایان درگیری‌ها در خیابان حده صنعا خودرو‌های آتش نشانی به سوی ساختمان‌هایی که به دلیل اصابت راکت و گلوله خمپاره شبه نظامیان صالح دچار آتش سوزی شده اند حرکت می‌کنند.

در ادامه گزارش یکی از شهروندان در صنعا گفت: «پیروزی مردم یمن به دلیل اقدامات متجاوزان داخلی به تأخیر افتاد تا خداوند پلید را از پاک جدا سازد».

شهروند دیگری گفت: «ما و تمام هموطنان در امنیت هستیم و هیچ مشکلی نداریم».

یکی از جوانان مبارز گفت: «شهروندان اکنون می‌توانند محل کسب و کار خود را باز کنند و به محله‌های خود بازگردند، همه چیز آرام است و نیرو‌های امنیتی مستقر هستند و امنیت صد در صد حاکم است».

در ادامه گزارش یکی از شهروندان گفت: «به خدا سوگند که اتفاقات امروز تأییدی از جانب خدا ضد خیانتکاران و مزدوران بود و ان شاء الله آینده بهتر خواهد بود».

جوان دیگری گفـت: «به تمام مردم اعلام می‌کنم که به خانه‌های خود بازگردند و محل کسب و کار خود را باز کنند. تمام محلات و منطقه‌ها از امنیت برخوردار است و خدا را شکر می‌کنیم».

سایر شهروندان گفتند: «سپاس خدا را که فتنه از یمن رخت بربست. کسب این پیروزی و دستاورد تاریخی را به ملت عظیم یمن تبریک می‌گوییم، از امروز به بعد شایسته است ملت یمن سرش را بالا بگیرد و به سلمان و داعشی‌ها و آمریکا که رأس شر است بگوید: بعید است که ما ذلت را بپذیریم و به شما پناه بیاوریم. پیروزی نزد خداست و این وعده خداست».

انتهای پیام/

خنثی کردن فتنه و بازگشت آرامش در صنعا پایتخت یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار