مهمانان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کبوتر صلح هدیه گرفتند

مسئول کمیته تشریفات بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: کودکان همدانی کبوترهای سپید سفالی به نشان صلح و دوستی به مهمانان جشنواره هدیه می دهند.

مهمانان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کبوتر صلح هدیه گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ زینب معصومی گفت: نقاشی‌های کودکانه با مضمون صلح و دوستی از دیگرهدایای نونهالان همدانی به مهمانان جشنواره است.

وی افزود: خوش آمدگویی به میهمانان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط خرسالان با اهدای شاخه گل از دیگر برنامه های این جشنواره است.

مسئول کمیته تشریفات جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: بیش از 60 مهمان خارجی از کشورهای کره جنوبی، فرانسه، چین، آلمان، روسیه، استرالیا، آذربایجان، دانمارک، ترکمنستان و ایتالیا در بیست و چهارمین دوره این جشنواره در همدان حضور دارند.

وی یادآور شد: بازدید از اماکن گردشگری و آثار تاریخی استان همدان از برنامه‌های ویژه این کمیته برای پذیرایی از مهمانان جشنواره است.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 10 آذر ماه در همدان آغاز شده است و در این جشنواره 48 نمایش داخلی و خارجی اجرا می شود.

آیین اختتامیه چهارشنبه 15 آذر ماه همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) در همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/د

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوحوان در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.