هشدار رسانه ملی به مسئولان؛

محور اسدآباد - همدان ۵۰ کشته داشته است

از هفتاد نقطه یا محور حادثه خیز در استان همدان، ۴ محور در شهرستان اسدآباد وجود داردکه در ۸ ماه امسال ۵۰ کشته بر جای گذاشته است.

محور اسدآباد - همدان ۵۰ کشته داشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در همین مدت ۲۵۸ تصادف در محور‌های برون شهری اسدآباد به همدان روی داده است.

روزانه بیش از ۲۵ هزار خودروی سبک و سنگین از گردنه اسدآباد عبور می کنند که این گردنه را به یکی از پر رفت و آمد‌ترین محور‌های برون شهری استان و کشور تبدیل کرده است.

طرح بهسازی و تعریض گردنه اسدآبادبه طول ۹ کیلومتر، از اواخر سال ۹۴ آغاز شدو قرار بود این طرح در مدت ۱۸ ماه به بهره برداری رسدکه با گذشت ۲۷ ماه هنوز، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

راه‌های شهرستان اسدآباد استراتژیک به شمار می‌آید و با متصل کردن شرق به غرب، این اهمیت دو چندان میشود. در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از راه‌های اسدآباد گذشتند و در حادثه دلخراش زلزله غرب کشور نیز، عمده کمک‌های مردمی از این راه‌ها به آسیب دیدگان رسید.

در گفتگوی ویژه خبری سیزدهم آذر، معاون عمرانی استاندار همدان و فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان مشکلات موجود بر سر راه بهسازی راه‌های برون شهری اسدآباد، اطمینان دادند تادو سال آینده این مشکلات را به شرط تخصیص اعتبار دولت حل کنند و البته از مردم هم خواستند بیشتر به فرهنگ ترافیکی احترام بگذارند.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز همدان هم آرزو میکند اداره کل راه و شهرسازی و دیگر ادارات مرتبط با جدیت بیشتری برای حل مشکلات راههای برون شهری استان همدان اهتمام ورزد.

انتهای پیام/ د

افزایش مرگ در گردنه اسدآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.