همکاری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در توسعه شهر مزداوند

پالایشگاه گازشهید هاشمی نژاد در زمینه مشاوره استراتژی ، حمایت از شرکتهای دانش بنیان منطقه ، کمک به توسعه گردشگری منطقه با مسئولین شهر مرداوند همکاری می کند .

همکاری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در توسعه شهر مزداوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید مجتبی منبتی مدیرعامل پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مزداوند با مدیرعامل و معاونین پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گفت: مجموعه پالایشگاه گاز و ظرفیت این شرکت برای توسعه شهر مزداوند و ارتقاء آن آماده همکاری است.


منبتی همکاری در زمینه مشاوره استراتژی ، دراختیار گذاشتن تمامی تجربیات مدیریتی و اجرایی ، حمایت از شرکتهای دانش بنیان منطقه ، اجرای سمینارهای مرتبط ، مساعدت در زمینه توسعه بهره مندی شهر مزداوند ، انعقاد قراردادهای همکاری با شهرداری و کمک به توسعه گردشگری منطقه را از دیگر بخش های همکاری برشمرد.

محمد گل محمدی شهردار مزداوند نیز اظهار امیدواری کرد تا بتوان با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در مسیر رشد فزاینده شهر مزداوند گام اساسی برداشت.

شهردار مزداوند توسعه تعاملات فرادستگاهی ، همکاری در زمینه پژوهشی و آموزشی و توانمندسازی مجموعه شهرداری را از مهمترین برنامه های در حال اجرا عنوان کرد.

وی افزود: با ظرفیتهای که مزداوند در حوزه گردشگری داراست میتوان زمینه و امکانات برای بخشی از خدمات رفاهی پرسنل نفت و گاز شهرستان پوشش داد.

گل محمدی ادامه داد : منطقه نمونه گردشگری مزداوند ، چشم اندازی است که با همت همه مسئولان شهرستان و استان به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

انتهای پیام//م.ر

 

همکاری پالایشگاه گازشهید هاشمی نژاد با مسئولین شهر مزداوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.