اسکان بیش از یک هزار و 700 نفر در گرم خانه شهرداری مشهد

مدیر امور مناطق و اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از اسکان بیش از یک هزار و 700 نفر در گرم خانه شهرداری از مهرماه امسال خبر داد.

اسکان بیش از یک هزار و 700 نفر در گرم خانه شهرداری مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جواد بیوکی مدیر امور مناطق و اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: گرمخانه شهرداری مشهد در مجموعه خانه سبز تحت مدیریت این مجموعه، از ابتدای نیمه دوم هر سال و با آغاز فصل سرما، ظرفیت اسکان بین 250 تا 300 نفر در شهر را از شب تا صبح دارد.

وی با اشاره به استقرار تیم های گشت زنی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برای افراد متقاضی برای حضور در گرمخانه این مجموعه گفت : در حال حاضر این تیم ها به چهار تیم فعال و مستقر در ایستگاه های نقاط مختلف شهر به ویژه نقاط حاشیه مشهد افزایش پیدا کرده است.

مدیر امور مناطق و اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد مقدس افزود: در همین راستا با حضور افراد بی پناه در گرمخانه شهرداری مشهد، فضایی برای استحمام، اصلاح مو، استراحت و شام آن ها مهیا می شود صبح فردای روز جمع آوری نیز این افراد به مکان هایی که حضور داشتند، برگشت داده می شوند.

وی با بیان این که شهرداری مشهد در حوزه اسکان از افراد بی سرپناه در این شهر تنها نیست، ادامه داد: در کنار شهرداری، اداره بهزیستی با 6 سرپناه شبانه و مجموعه هایی همچون سرای نجات یافتگان امام علی(ع) به افراد نیازمند، یاری رسانی می کنند.

بیوکی گفت : در صورت مشاهده افراد بی خانمان در سطح شهر به سامانه 137 شهرداری مشهد تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به اسکان از آن ها در فصل سرما اقدام لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام// ف.ح

 

بیش از یک هزار و 700 نفر در گرم خانه شهرداری مشهد اسکان یافتند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.